неделя, 11 септември 2016 г.

Четка за лице Remington FC1000 Reveal


Привет отновово :)
След две години отсъствие отново се завръщам към блога ми .Дълго време нямах желание,след това пък време да пиша,да не споменавам,че ме предаде и техниката...първо фотоапарата,след това и лаптопа.Но ето ,че дойде момента да пиша отново ,надявам се да съм полезна,стила ми на писане ще си остане същия....максимално много подробни снимки на продукта,никакво обработване с фотошоп (продължавам да протестирам срещу него :),естествено и мойте реални впечатления описани кратичко и точно.

Приятно четене :)

Да започна по същество с първия продукт за който избрах да пиша,това е четката за лице Remington FC1000 Reveal. 
Както съм писала преди имам проблемна кожа и полагам много грижи за нея за да я подържам в добро състояние.Почистването на лицето е много важно,ползвала съм през годините различни гъби за почистване на лице,но до сега никога не бях ползвала четка.
На пазара има вече доста различни видове ,цените също варират доста от 10-тина лева ,до 300 лв.Четката на Ремингтън е 174лв.Преди няколко месеца в известна дрогерия имаше активност и при покупки се събираха точки,след това с определен брой точки можеш да закупиш избрани продукти на ремингтън на половин цена....ето така аз си закупих четката за 87лв.


Комплекта включва уреда,зарядно,три накрайника- почистваща четка за нормална кожа, подходяща за ежедневна употреба, четка за чувствителна кожа, също подходяща за ежедневна употреба и масажираща четка,както и несесер .





Уреда е със зареждаща се батерия ,работи без кабел и е водуустойчив,може да се ползва дори под душа.При закупуване в батерията имаше заряд и ползвах около месец ежедневно четката по веднъж на ден преди да падне батерията.След напълно падане на батерията зареждането е 6 часа.


Четката се включва с натискане на сребристия бутон.Има три степени на въртене ,сменят се с натискане на същия бутон.При четвърто натискане четката се изключва,При включване започват да светят и трите светлинки .

Лицето се разделя на три зони- челото ,лява и дясна половина,започва се с почистването на едната.Четката таботи 1 минута,има и вграден таймер с лека вибрация, преминаваща през четките на всеки 20 секунди, която да  подсеща, че е време да се премине в друг участък на лицето, за да се постигне перфектно почистване на кожата.Може да се ползва с всякакви почистващи продукти според типа кожа,неподходящи са единствено продукти съдържащи ексфолиращи частици.

Сега по подробно за приставките,започвам с четката за нормална кожа.


Първоначално започнах да ползвам тази четка за ежедневно почистване.Ползвах я вечер след като съм махнала грима.Тази четка е с гъсти меки косъмчета,при употреба усещането е много приятно,много нежна е към кожата,не дере по никакъв начин.Голям плюс е ,че при въртенето прави много пяна и само капка измивен гел е достатъчна да се измие перфектно лицето.


Това е приставката за чуствителна кожа.След като няколко дни ползвх тази за нормална реших да пробвам и тази,въпреки ,че кожата ми не е чуствителна.Тази четка определено повече ми допадна,тя е с много меки,по редички и заострени накрая косъмчета.Много ми хареса как добре почиства порите и си я оставих нея за ежедневна употреба.Аз съм с смесена кожа и имам доста проблеми с порите в т-зоната,особено около носа и челото.


Последната приставка в комплекта е масажиращата.Тя е изцяло силиконова,отново много мека и нежна към кожата.Смело мога да кажа,че тя ми е любимата.След почистване,измиване на лицето и нанасяне на крем вечер си правя масаж с нея,страшно е приятен и отпускащ.Надявам се да спомага и за по доброто усвояване на продуктите .

Освен приставките в комплекта отделно може да се закупи и ексфолираща четка.


Тази четка е с малко по твърди,гъсто косъмчета.Ползвам я веднъж седмично с почистващия продукт който си ползвам.Ексфолира доста добре,след употреба усещам кожата си много гладка и перфектно почистена.

Препоръчително е ексфолиращата приставка да се сменя на всеки 6 месеца,при положение че се ползва 1 път седмично.
Останалите три приставки е препоръчително да се сменят на всеки 3 месеца при употреба 1 път на ден.Цената на всички приставки е 15 лв.

Като заключение след 3 месеца употреба на уреда мога да кажа,че съм много доволна.Приставкатта за чуствителна кожа е моя ежедневен помощник за почистване на лицето,това което забелязвам е видимо почистване  и свиване на порите.Голямо удобство е ,че е водоустойчива и често я ползвам под душа.Масажиращата четка в началото ползвах ежедневно,но сега веднъж...два пъти седмично,поради липса на време и чист мързел понякога.Ексфолиращата ползвам всеки понеделник....избрах си един ден за да знам че я ползвам веднъж седмично,не искам да прекалявам с нея.

Този тип четки са доста скъпи,ако нямаше възможност да си я купя на намалена цена,надали бих рискувала.Доволна съм от покупката си,не е уред без който не може,но определено след като започнеш ведъж да я ползваш и усетиш разликата става сред любимите уреди :)




2 коментара:

  1. Привет! От август месец има тази четка за почистване на лице. Искам да ви питам имали ли сте проблем с нея? Моята от две седмици спира сама без да съм натискала копчето (работи няколко секунди и спира сама), а е току-що зареждана. Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет ,не съм имала проблеми .Работи си както в началото когато я купих.Най-добре се възползвай от гаранцията.

      Изтриване