сряда, 21 септември 2016 г.

Dr. Scheller Beauty Box


Привет , не мога да не споделя с вас една прекрасна кутия .
Ще започна с момента на получаването ,който беше изненадващ .
На 15 септември сутринта,първия учебен ден у дома кипи вълнуваща подготовка,тъй като имам първокласник и това е наистина първия му учебен ден :).Станали сме рано сутринта,малкия му сладур е много развълнуван,но милия и той не знае какво е то първи учебен ден и само пита ли пита  ...моя първи учебен ден пък е бил отдавна и аз не помня съвсем какво е в първи клас и някои от въпросите силно ме затрудняват :))).
Към 8 и 30 получавам смс от куриер,че ще получа пратка и малко след 9 позвъняване,че куриера е долу.Слезнах да я взема и връщайки се детето пита какво е това,аз казвам незнам....отваряме заедно пакета ,малкия пита кое какво и супер разочарован си отива в стаята с думите "Ама нали аз съм първи клас,защо на мама пращат подаръци":)))
Е "мама" остана много приятно изненадана при отварянето на кутията и много се зарадва на подаръка за първия учебен ден :).

Ето и съдържанието:
Dr. Scheller Moisturizing Day Cream for Dry Skin with Black Currant & Marula от 50 мл.  дневна грижа за лице
Dr.Scheller Argan Oil Hand Care 75мл.
Dr Scheller Anti-Wrinkle Night Cream with Argan Oil Amaranth for Face от 10 мл. е нощен крем за лице
Dr Scheller Anti-Wrinkle Contour Firming Day Cream with Organic Pomegranate от 10 мл.  нощен крем за лице

Ръчно надписания плик много ми хареса :)








Няма коментари:

Публикуване на коментар