понеделник, 12 септември 2016 г.

Органайзер за козметика-направи си сам :)


Привет :)

Днес ще ви изненадам със статия коята не е за козметика ....или не за козметика конкретно :).
Не съм писала в блога до сега за другите ми хобита,но аз много обичам да изработвам 'неща"...правя торти,хартиени цветя,рисувам... и много обичам сама да си измайсторявам все нещичко :)
Всички които ме познават знаят моята мания за подредба - държа всичката си козметика в шкаф в който е пълно с кутийки,несесери,органайзери с чекмеджета...може би трябва да направя статия  как съм организирала и подредила и другата си козметика....но това по натам,да разкажа за органайзера който си направих.
Живея в малко жилище  всяко място е ценно :).Цялата ми козметика е подредена и прибрана ,не обичам нищо да стои отгоре върху шкафове ,но козметиката която ползвам най често не е удобно да вадя и прибирам ежедневно ,затова исках органайзер който да мога да оставя на шкафа и да побирам в него всичко което ползвам най често.От предлаганите на пазара не намерих нищо подходящо,затова реших да си направя сама органайзер с исканите от мен размери и отделения.
Реших сама да си направя това което искам.
Материалите които използвах са:

- бели подложки за саксии,две кръдли с диаметър  20 см. и четири правоъгълни с размер около 10 на 50 см.За съжаление не се сетих да снимам подложките преди да започна ,но купих най обикновенни от Практикер.

-разделител за чекмеджета от икеа

- пистолет за горещ силикон ,за целия органайзер ми трябваха 2 пръчки силикон



- макетно ножче,домакинска ножица,линийка и молив

Първоначално изрязах двете кръгли подложки с помоща на ножицата и макетното ножче.Правоъгълните подложки разрязах през средата по дължина с макетно ножче,след което отрязах желаната от мен височина -20 см.

Залепих частите с горещия силикон,реално се получиха 4 отделения като в две от тях сложих разделители,за да разделя отделението на две.
За вътрешна облицовка и парабети използвах разделителите за чекмеджета .Те са от гъвкав материал и лесно заемат формата която искаш.Тях отново залепих с горещ силикон.

Ето и хагледно всяко едно отделение от органайзера ми с подредените в него най често използвани козметични продукти :)






Няма коментари:

Публикуване на коментар