неделя, 11 септември 2016 г.

Грижа за косата



Привет :)

От доста време се каня да пиша за продуктите за коса които ползвам.Последните близо две години боря косопад,който при мойта тънка и бездруго слаба коса оказа съществено негативно влиание на общото и състояние и вид.

Това са продуктите които ползвам в момента ,като не съм снимала маслата с които си правя маслени маски,за тях ще пиша отделно,защото ще стане много дълга статия.

Ще започна с най - новото ми откритие-няколко прдукта на марката Давитес,от които съм много доволна.


Подробно съм писала за тях тук http://tediata.blogspot.bg/2016/09/davines.html

Няма да навлизам в подробности сега за тях,само за шампоана ,защото това е единствения който ползвам от месец.Имам останало малко количество и Дермокан-конския шампоан,доста хвален в интернет пространството,но на мен не ми допадна.Дермокан е с много течна консистенция,ако не се внимава се излива голямо количество и на пода.Нужно е доста от него за да се измие добре косат,ако съм правила маслена маска,дори и с две измивания не може да се отмие.Не бях доволна и от ефекта върху косата,стоеше суха и заплетена по дължините и бързо се омазняваше в корените.

Давинес цена 25 лв 250 мл
Дермокан 19 лв. 500мл.


Да минем към балсамите и маските за коса.През годините съм ползвала много много ....но да споделя как се отразяват при мен тези които имам в момента.

Миосотис - доста хвалена и харесвана маска,взимала съм я няколко пъти през години след горещи препоръки.Всеки път ефект на мойта коса няма,освен това не ми допада аромата и.
Цена 9 лв. 500 мл.

Милва маска с хинин - като цяло харесвам продуктите на Милва,тази маска също.Консистенцията и е доста по течна ,като на шампоан.Нея нанасям на корените ,защото не урежнява и не омазнява За дължините ми идва лека.
цена 6 лв. 250мл. 

Давинес рекоструираща маска - това е най- новата и най- любимата ми маска,оставя дължините хидратирани,по живи и с повече блясък.
цена 30 лв. 250 мл.

Давинес балсам хидратираш - също много хубав балсам,с подобно действие на маската,но по лек
цена 25 лв. 250 мл.

Балеа балсам - обожавам продуктите на Балеа,ползвала съм много от тях и съотношението цена-качество е супер,но за съжаление с продуктите им за коса не се разбираме.От този балсам ,както и от още 3-4 на марката които съм ползвала не виждам кой знае какъв ефект,да не кажа никакъв.
цена 3-4 лв. 200мл.


Ето и финишите които в момента имам.В последно време започнах да пропускам нарочно финиша ,защото така усещам косата си по добре,сякаш се беше пренаситила....знам ли и аз.
Последните години след всяко миене на косата ползвах финиш и имах по десетина ,сега са редуцирани ди последните останали и не купувам нови.

Преди да разкажа как действат на косата тези които в момента имам да спомена тези от които съм била наистина доволна.
Първия е аргана на Линеа био,второто е маслото на Макадамия.

Mastic oil - това масло за коса беше в списание Грация като подарък.Марката е напълно неизвестна за мен.Маслото е с мастиково масло и ув защита.Ползвах го основно преди плаж заради ув филтъра,пробвах го няколко пъти и след измиване на влажна коса,две помпички са напълно достатъчни да се нанесе добре по краищата на косата.В интерес на истината много приятна изненада беше това масло.Омекотява и приглажда сухите цъфтящи краища на косата у ухае много приятно,за съжаление аромата е нетраен.
цена със списанието 7,90лв. 100мл.

Балеа - това е едно от любимите ми масла,винаги си имам от него,също много иконолично,омекотява добре и заглажда без да утежнява.
цена по спомен около 6 лв. 100мл.

Lorvenn - това също е непозната марка за мен,взех я по препоръка на консултанта в магазин за козметика....преди месеци.Колкото и шанса да му дадох не ми харесва,дори една помпичка на влажна коса по върховете утежнява,смачква косата и я прави ужасна .Нанесено на суха коса положението става още по зле....сплъстена ,смачкана безжизнена коса на клечки.
цена 15лв 50 мл.

Алверде - на тази марка също съм фен и съм доволна от повечето продукти които съм ползвала,но и тук с продуктите за коса не се разбираме.Шампоаните на алверде се отразяват доста зле на косата ми и след няколко проби се отказах да ги тествам,както и балсамите.Това масло което трябва да омекотява при мен има доста странен ефект....все едно съм сложила пяна за коса,не мога да определя дали ми харесва или не,но определено не прави това което обещава,има фиксиращо действие.
цена по спомен около 6 лв. 50 мл.


Както и по горе казах харесвам продуктите на милва,доста пъти съм купувала хининовия шампоан,който се отразява много добре на косата ми.
Хининовата вода също съ купувала многократно,реално от нея ефкт не съм видяла,но тук вината донякъде е и моя .Аз я ползвам 2-3 пъти седмично,а за да има ефект трябва да се ползва ежедневно.И двата продукта са с цена под 2 лева.


Единствените стилизанти които ползвам за лак за коса и понякога пробвам някой спрей за обем.Пръскам малко мак в корените защото нямам никакъв обем и меката ми тънка коса буквално се залепва за главата ми.В двата лака за коса голяма разлика не виждам,но както казах аз пръсвам съвсем малко,колкото леко да даде плътност на косъма.
Спрейчето за обем на Балея а доста силно фиксиращо,трябва наистина да се пръска от поне 20 см,защото иначе мокри и слепва.


Последно сухите шампоани за коса,които гледам да ползвам колкото се може по малко,само ако наистина ми се налага.И трите са почти пълни и трите за мен са напълно еднакви като ефект,пробвала съм и други,но тези са от които съм най доволна .

Syoss - цена 8 лв. 200 мл.
Batiste - цена 7 лв 200 мл.
Shauma - 6лв. 150 мл.

Няма коментари:

Публикуване на коментар