понеделник, 30 юни 2014 г.

BIODERMA Sensibio Tolerance+.




Днес искам да споделя с вас първоначалните си впечатления от  крема за лице BIODERMA Sensibio Tolerance+. Това е един от новите продукти на марката наскоро пуснат в аптечната мрежа.

Ето какво обещават производителите:
Експерт в биологията на кожата, Биодерма създаде  дерматологично решение, което трайно увеличава прага на поносимост на кожата като едновременно запазва естествената й биология. В основата е изключителният комплекс  Neurocontrol , съставен от тетрапептид и комбинация от успокояващи активни съставки. Neurocontrol   намалява прекомерната раздразнимост на нервните влакна в кожата и регулира биологичните механизми, предизвикващи нетолерантност. Успокоява усещането за опъване и дискомфорт. Кожата възстановява естествения си комфорт.

BIODERMA SENSIBIO TOLERANCE PLUS  е 100% съвместим с кожата и неговите активни съставки гарантират високо ниво на толерантност.
Отлична толерантност. Некомедогенен. Тестван върху алергична кожа.

А ето и моите първоначални впечатления:

Първото с което ще започна разбира се е флакона с дозатор....това за мен е най добрия вариант за опаковка .Първо защото подържам дълъг маникюр и опаковките които са в бурканчета са ми неудобни,второ заради това че с дозатора всяка доза е еднакво количество и не на последно място от хигиенна гледна точка това е най сигурната опаковка,защото няма начин съдържанието да се замърси.

Сега и за самия продукт - ползвам го от няколко дни сутрин и вечер.Консистенцията е лека и не мазна,попива бързо и не оставя мазен слой върху кожата.Аз съм със смесена кожа ,в т-зоната сутрин нанасям друг мой любим крем bioderma pore refiner за да матира и свие порите,вечер нанасям на цялото лице.
Много ми допада,че крема е без миризма,предпочитам козметиката ми за лице да не е ароматизирана.




   



Няма коментари:

Публикуване на коментар