събота, 1 декември 2018 г.

Отново за почистването на лицето....тема поредна


Привет :)

Преди няколко дни докато почиствах грима си се замислих колко продукта за премахване на грим и почистване на лицето имам и ползвам ежедневно.Реших да ви покажа колко и кои са продуктите които в момента имам и ползвам.
Писала съм,че имам проблемна кожа склона към акне,от години успявам да я подържам чиста и много рядко се появяват пъпки и раздразнения.Все пак се налага да имам различни продукти според състоянието на кожата ми,ще ви покажа и разкажа за всеки един от тях.
Не винаги имам точно тези марки и продукти,обичам да експериментирам и да пробвам нови продукти,но има и такива които са ми фаворити и никога не оставам без тях.

Ще започна от:
Garnier Мицеларна вода за лице за чувствителна кожа x400 мл
 
 
Както се вижда на снимката е почти свършила,това е една от най-добрите бюджетни мицеларни води  на които съм попадала.Първо си купих най-малката опаковка да я пробвам,хареса ми и си купих най-голямата която тогава имаше на пазара-400мл.Тази на снимката е втора или трета опаковка която използвам.Не дразни очите,сваля лесно грима и почиства лицето без да дразни.Има лек аромат.
Цена за 400 мл. около 8 лв.

Следващата е MicellAIR Expert Make-up Мицеларна вода
 
 
Писала съм вече за тази мицеларна вода,пълно разочарование.Яд ме е ,че нямаше малка разфасовка която първо да пробвам ,подлъгах се по промоция и реклама и я купих в опаковка от 400 мл..Много трудно се справя с махането на грима,аз ползвам само черен молив и спирала.Необходимо е доста търкане и на сутринта пак имам тъмни кръгове от недобре почистения грим под очите.
Бях я забравила в шкафа с козметика,но сега заминава вече в коша за боклук.
цена за 400 мл. около 9 лв. 

Следващата е Bioderma Sensibio H2O 


За тази мицеларна вода съм писала неведнъж,за мен тя е една от най-добрите които съм ползвала,купувала съм я във всякакви разфасовки,от най-малката до най голямата.Общо взето винаги я имам налична,в момента в разфасовка от 250 мл.
Много съм доволна от нея,премахва лесно грима,не дразни очите ,не лепне  и успокоява кожата.
Цената на 250 мл. е около 22лв.

Следващата е Bioderma Sébium H2O
 
 
Отново мицеларна вода на марката Биодерма,но тази е за проблемна кожа.Нея я купувам в най-малката разфасовка,тъй като вече рядко се случва кожата ми да е възпалена и раздразнена,но все пак се случва.Когато е в такова състояние ползвам тази мицеларна вода за почистване на лицето,не почиствам очите с нея.Помага възпалената кожа и пъпки да се успокоят  и кожата да възвърне здравия си вид.Спомага да се регулира количеството и качеството на себума ,което намалява омазняването на кожата.
Цена за 100 мл. около 10лв.

Следващите две са в размер за пътуване Vichy Purete Thermale и La Roche Posay Ultra
 
 
Мицеларната вода на Виши ми е подарък и съм я взимала веднъж при пътуване.Като цяло не ми харесват продуктите на марката,с много малко изключения ,тази мицеларна вода не е лоша,но не е и нищо специално,не намирам никаква разлика между нея и тази на Гарниер .
Това са впечатления от малко две ползвания и не са окончателни. 

 
Мицеларната вода на Ла рош съм я купувала многократно ,обикновено в най-голямата разфасовка.Тя е една от любимите ми ,чисти лесно и безупречно грима,не лепне,успокоява кожата ,няма аромат.Много я харесвам и не оставам без нея,макар сега да е в травел размер.
 
Последно ще покажа продукт различен от мицеларна вода  Nuxe Rose Petals Почистващо Мляко 
 
 
 Фен съм на мицеларните води от години и ползвам основно тях за почистване на грима,но от време на време разнообразявам с почистващи млека.Околоочната ми зона  е много суха,от ползването на мицеларна вода усещам ,че се изсушава още повече,ето защо взимам почистващи млека и ги редувам с мицеларната вода.Млеката като цяло почистват по-трудно от мицеларната вода,но са много по-щадящи към нежната кожа в тази зона.

Няма коментари:

Публикуване на коментар