събота, 1 декември 2018 г.

Почистването....този път на ръцете-течни сапуни


Привет :)

Подготвяйки снимките за последната статия която писах за почистването на лицето осъзнах,че много пъти съм писала как се грижа за лицето и особено за почистването,което е основна грижа,но никога не съм писала за почистването на ръцете :).
Кое е първото нещо след като се прибера и събуя обувките....това е да измия ръцете си.Реших да отделя малко време и да ви покажа наличните ми в момента течни сапуни за ръце.На някой може да му се стори странно или смешно,но винаги имам няколко вида налични и се презапасявам,мия ръцете си по няколко пъти на ден и ако при останалата козметика предпочитам да не е ароматизирана,то за течния сапун обичам да има аромат.

Ще започна от Palmolive ice age


Още като дете ми бяха подарили този течен сапун,но не с такава картинка а с рибка която сякаш плува вътре,помня как по детски много се впечатлих....беше ми много интересен с тази рибка и ми се стори ,че ухае божествено.През годините не съм се сещала да го купувам,но като го видях с картинка от ледена епоха го взех за моето дете,тъй като това му е любим филм а и заради моите детски спомени.Аромата сега не ми се видя толкова божествен,но пък свеж.
Него го ползва само детето :)



Една абсолютна класика,обожавам аромата на класическия  Dove ,пробвала съм всички други аромати,но този най-много ми харесва и си го подновявам.Богата кремообразна формула,която не изсушава кожата ,а напротив грижи се да е добре хидратирана и мека.

седващия е Safeguard мед


До сега съм взимала Safeguard алое и класическия,много ми харесаха и двата,макар малко да изсушават кожата на ръцете,особено зимата.За първи път взимам с мед,никак не ми хареса и няма да го купя отново.Изненадващо цвета му е зелен и където капне остават зелени петна по мивката,които трудно се мият.

Последния е Tesori d'Oriente цвят лотус


Преди повече от 10 години ползвах парфюма с този аромат,сега парфюма ми идва много много тежък ,но от чиста носталгия взех течния сапун с този аромат.
Намерих алтернатива да усещам любим аромат поне докато си мия ръцете ,който не искам да нося като парфюм

Няма коментари:

Публикуване на коментар