събота, 13 октомври 2018 г.

Bioten Multi-Collagen серум & Revuele complex lifting peptides


Привет :)

Днес искам да ви покажа последните два серума които си купих :Bioten Multi-Collagen серум  & Revuele complex lifting peptides.Серумите са сред най-любимите ми козметични продукти,ползвала съм много и различни и винаги съм готова да пробвам някой нов .
Тези двата реших да купя след много положителни отзиви които прочетох за тях в интернет.
Марката Биотен ми е позната,ползвала съм преди време няколко техни продукта,от които бях крайно недоволна и се отказах да купувам като цяло каквото и да е тяхно.За този серум чета от месец-два непрекъснато страхотни отзиви и най накрая се наканих и аз да го купя и пробвам.
Марката Ревюел ми е напълно непозната,разбрах за нея отново от мнения на потребители във форуми.След многото положителни мнения реших да взема серума с пептиди.


Bioten Multi-Collagen, Концентриран серум против бръчки
 
 
Ето какво обещава производителя:


Описание:
Концентриран серум срещу бръчки.
За всеки тип кожа.
Активни съставки - комплекс COLLAGEN RESTORER, активен колаген с естествен произход, хиалуронова киселина с ниско молекулно тегло, натурално бадемово олио.
Хидратира, подхранва и изглажда кожата.
Редуцира бръчките.
За видимо по-гладка, стегната и еластична кожа.
Без парабени.
Без парафини и оцветители.
За възраст 35-55 години.
Дерматологично тестван.
Производител - Франция.
Козметичната линия на Bioten е базирана изцяло на естествени природни съставки, които благотворно подмладяват и възстановяват кожата на лицето и тялото. Създадени, за да отговорят на нуждите на различните възрасти и тип кожа, продуктите са клинично тествани, без парабени и парафини, като гарантират максимална поносимост.

Полезните естествени компоненти, правят продуктите на Bioten изключително ефикасни, като ниският ценови клас дава възможност на всяка жена да се наслади на едно уникално ароматно преживяване!

Революционна грижа срещу бръчки, която гарантира невероятен изглаждащ ефект, благодарение на активните съставки, базирани на КОЛАГЕН:

Съдържа активната съставка COLLAGEN RESTORER, доказан в борбата срещу бръчки пептид, който стимулира 6 възстановяващи кожата елементи: 3 типа COLLAGEN ( тип I, III,IV), основни фибри поддържащи структурата на кожата и ХИАЛУРОНОВА КИСЕЛИНА. В резултат бръчките са запълнени в дълбочина, за видимо по-гладка, стегната и еластична кожа. Формулата съдържа АКТИВЕН КОЛАГЕН с естествен произход, който попълва загубения колаген, хидратира, подхранва и изглажда кожата.
Начин на употреба: Нанасяйте всеки ден на почистено лице и шия, с кръгови движения до пълното попиване на крема. 
 
 
Моето мнение:
 
Първото което ми направи впечатление е опаковката,стабилно стъклено шише с пипета .Много удобно е за употреба,с пипетата лесно се нанася точно желаното количество от продукта.
 
 
Като консистенция серума е течен ,полупрозрачен.Нанася се много лесно и попива буквално за минута в кожата,без да лепне.Подходящ е за смесена кожа,не омазнява .Ползвам го сутрин и вечер,след него нанасям крем,сутрин матиращ.вечер по-богат подхранващ крем,само серума ми е недостатъчен .
 
 
Има силен аромат на сапун.не е неприятен,но е прекалено силен .Прочетох доста отзиви ,че точно аромата масово е много харесван,но аз не обичам силно ароматизираните продукти за лице,предпочитам да са без аромат или да е много лек.
 
Като ефект не бих казала,че прави чудеса....не съм и очаквала в интерес на истината.Хидратира прилично,чувствам кожата си добре с него,"разбира" се с другата ми козметика(не се получава кир ефект ),чудесна основа за грим е,не запушва порите .
Цената е около 9лв.
 
 Revuele complex lifting peptides
 
 
Както казах Ревюел беше напълно непозната марка за мен,това е първия продукт,който купувам.Това което ми е съмнително са доста ниските цени ,серума струва 3 лв, за 35мл..Не винаги високата цена е равна на високо качество,имам страхотни козметични попадения на направо смешни цени.
 
 
 Първото нещо което ми прави впечатление е опаковката,в сравнение с тази на Биотен серума на Ревюел е в доста по-обикновена опаковка,но пък и цената му е 3 пъти по-ниска.Хубаво е ,че е в тубичка,предпочитам ги пред бурканчетата.Много по-удобно и хигиенично е.

 
Консистенцията му е по-гъста от тази на повечето серуми.
Тъй като в момента имам два отворени серума които ползвам ,ще започна този когато свърша с тях и ще редактирам за да добавя впечатленията си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар