събота, 13 октомври 2018 г.

Elizabeth Arden Eight Hour Cream Nourishing Lip Balm SPF 20 & Ziaja Cocoa Butter Lip Balm


Привет :)

Писала съм и преди и съм ви показвала различни балсами за устни,които съм ползвала.Това е козметичен продукт без който не оставам и винаги имам по няколко.Един в чантата,поне 1-2 у дома и поне един в колата.Устните ми са много сухи и много често напукани,не мога без балсам за устни,нанасям по няколко пъти на ден,за да се омекоти кожата.Повечето хора ползват балсам за устни само през студените месеци от годината,но при мен се налага да ползвам целогодишно,независимо какво е времето навън,случвало се е толкова да се изсуши и напука кожата на устните,че чак да ми потече кръв.

Ползвала съм много различни видове балсами за устни,под формата на стик най често,защото са най-удобни за носене в чанта.За у дома си купувам балсами в бурканчета,много е неприятно,че трябва да се бърка с пръст,но пък са по-силни и определено омекотяват и хидратират много по-добре.

Балсам в тубичка не бях взимала от години,реших да пробвам тези два балсама в тубичка Elizabeth Arden Eight Hour Cream Nourishing Lip Balm SPF 20 и   Ziaja Cocoa Butter Lip Balm.
Интересно ми е да ги сравня и заслужава ли си разликата в цената.

Ще започна първо с този на Elizabeth Arden


 Ето какво обещават производителите:


Мултифункционален балсам за устни
Обогатен с омекотяващи съставки Ланолин, Масло от Ший и Рициново Масло за задържане на влагата
С Вазелин за защита на устните и предпазване от загуба на влага
С осем жизненоважни витамини, хранителни вещества и минерали за изпълващо действие
С UVA и UVB Филтри за защита от слънце
Устните изглеждат по-нежни, гладки, блестящи и здрави
Предлага се в удобна за носене тубичка с наклонен апликатор за нанасяне върху устните
 
 
Моето мнение:
 
Естествено първото нещо което прави впечатление е опаковката,която е направена така,че балсама да е лесен за употреба.Благодарение на наклонения апликатор се нанася много лесно и е удобен за носене в чантата.
Води се ,че е без аромат,но има лек неприятен за мен аромат.
Консистенцията му е гъста ,нанася се леко ,няма цвят,но има доста блясък и леко лепне.
 
 
 
 
Наистина хидратира и омекотява моментално,ефекта се задържа около 2-3 часа.Това е един  от най-добрите и силно омекотяващи балсами които съм ползвала.Недостатък е високата цена-около 25-30 лв.,може да се намери и на по-ниска цена в онлайн магазини за дамски и мъжки парфюми .



 Ето какво обещават производителите :
Ziaja балсам за устни с масло от какао е изключително подходящ за студените и ветровити дни.

Деликатната му формула овлажнява устните и ги предпазва от загуба на влага и напукване. Придава лек дискретен блясък.

Не съдържа парабени.

- Подходящи за употреба при нормална към суха кожа
- Подобрява тена на кожата
- Свеж какаов аромат
Подходящо като основа за червило. 


       Моето мнение:
 
Ще започна отново с опаковката,която е почти къщата както и на първия балсам,също с наклонен апликатор-удобна и практична.
Консистенцията му е по-рядка от тази на Elizabeth Arden Eight Hour Cream Nourishing Lip Balm SPF 20.Има лек цвят и аромат на какаово масло.Има лек деликатен блясък,не лепне и е много приятен като усещане.
 
 

Цената му е около 4 лв.Определено е доста по-лек и е подходящ за лека хидратация .При силно напукани устни,или такива с много суха кожа няма да е достатъчен като грижа.



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар