неделя, 25 февруари 2018 г.

Tigi Bed Head Urban Antidotes Recovery Mask


Привет :)

Продължавам да търся подходящи продукти за моята коса,ето защо и днес отново ще ви покажа и разкажа за последната маска за коса която си взех.
хидратираща маска за увредена и суха коса.
Първо искам да ви разкажа повече за производителя.
Компанията TIGI е основана през 1986 г. от четиримата братя Масколо - потомци на известния италиански стилист Франко Масколо, измежду чиито редовни клиенти са били легендарните актриси София Лорен и Джина Лолобриджида. Тони, Гай, Бруно и Антони тръгнали по пътя на баща си и практически от нищо построили престижна мрежа фризьорски салони Toni & Guy. Днес тя наброява повече от 420 филиала в 42 страни по целия свят. Уникалността на продуктите TIGI се състои в това, че са създавани от професионални стилисти за нуждите на други професионални стилисти. С това е свързан фактът, че TIGI Creative Team всяка година предлага нови колекции прически, предназначени главно за промотиране на трите ключови линии на тази ексклузивна марка - Bed Head, S-Factor и Catwalk.Именно последната спомената представлява въображаем мост, свързващ световете на красивите коси и висшата мода. Сътрудничеството с младия британски дизайнер Кристофър Кейн пренася Catwalk на следващо, още по-високо ниво. Благодарение на това стилистите умеят да задоволят и най-взискателните клиенти, желаещи лика на филмови или музикални звезди. Интересно е, че ароматът на козметиката TIGI Catwalk е вдъхновен от ексклузивни парфюми. При производството на шампоани, балсами, моделиращи пасти и други изделия TIGI често ползва по-скоро нетрадиционни съставки. Например авторите на колекцията Catwalk Curlesque на основата на модерната биология създават т.н. Catwalk Aquacomplex - уникален „коктейл“ от водата на краставица с екстракти от различни видове водорасли, морска трева и морски копър. Той, малко след представянето му, става хит сред жените, носещи вълниста или къдрава коса. Специално споменаване заслужават луксозните добавки кашмир, шампанско и перли, съдържащи се в линията S-Factor. Марката TIGI наистина ще се хареса на всички, които искат да изглеждат страхотно, но нямат желание да прекарват часове от своето свободно време в салоните за красота, търсят първокласно качество за разумна цена, които са игриви, обичат креативни прически и избират предимно с очите (по дизайна и цвета на опаковката). 
 
 
Избрах тази маска с мисълта да я ползвам само за дължините на косата ми,които са сухи.Първото което много ми хареса е аромата,много лек и ненатрапчив.Цвета и е светло син,консистенцията е доста гъста в сравнение с други маски.Необходимото количество за дължините на моята коса колкото една супена лъжица с малък връх.Първия път сложих малко повече у утежни косата.Маската е доста силна и трябва да се внимава с количеството,което се ползва.Необходимото количество се разтила между дланите и се нанася по дължините на косата,като аз наблягам на краищата.Стоя с маската около 5 мин.
Определено маската прави всичко ,което са обещали производителите.Хидратира сухите краища много добре, след употреба косата не е така суха и заплетена и се разресва дори и мокра много по-лесно.След като изсъхне косата е мека ,по-жива и видимо по лъскава.
Много съм доволна от тази маска и я нареждам до друга,която ми е фаворит на челното място.
Ето тук може да прочетете и за другата ми любима маска за коса :
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар