понеделник, 12 февруари 2018 г.

Balea дълбоко почистващ шампоан


Привет :)

Сигурно сте забелязали,че напоследък доста често пиша за продукти за коса.,причината е в това ,че за съжаление природата не ме е дарила с хубава коса и освен това от лекарства които трябва да пия по здравословни причини страничен ефект е косопада.Коста ми е тънка ,много фина с бързо омазняващи се корени и сухи краища ,без обем.
Освен с козметика се грижа за нея и с редовни домашни маски за коса ,пия и добавки за коса.Не третирам косата си по никакъв начин,не използвам сешоар,преса или маша,не я боядисвам.
Естествено много внимателно подбирам шампоана ,последните месеци се ориентирах към професионална козметика за коса.Взех си няколко шампоана в пълен размер,пробвах и доста тестери.За съжаление въпреки ,че избирах шампоани за обем ефекта от тях беше обратен и косата ми изглежда още по-зле след като я измия с тях.
Случайно в интернет попаднах на положителни мнения за дълбоко почистващия шампоан на Балеа.Реших да пробвам,поне цената е ниска -около 4 лв. и си казах,че и да не ми допадне,поне не съм инвестирала много .


Балеа е собствена марка на дрогерия ДМ,ползвала съм много от техните продукти и като цяло съм доволна.Ето защо никак не се поколебах след прочетените положителни отзиви да пробвам и този шампоан.Другата причина е ,че много малко фирми в ниския ценови клас предлагат дълбоко почистващи шампоани,тъй като този тип шампоани се ползват веднъж на 10-15 дни не ми се инвестираше в скъп професионален продукт без да знам как ще се отрази на косата ми.



Още след първото измиване с шампоана останах много доволна.Консистенцията му е типичната за шампоан ,с прозрачен цвят и нежен аромат,който не се задържа в косата след измиване.Прави мека пяна,но не прекалено много,след отмиване усещам косата наистина много добре измита,до скърцане,въпреки това краищата не са пресушени и нямах проблем с разресването.След като изсуших косата вида и беше видимо по-добър,по обемна,лъскава и жива.Другия бонус за мен е ,че се омазни една идея по-бавно.

В заключение мога да кажа ,че това е един чудесен продукт на повече от добра цена и определено съм доволна как се отрази на моята коса.


Няма коментари:

Публикуване на коментар