неделя, 31 март 2019 г.

Ziaja Cupuacu


Привет :)

Днес искам да ви покажа един комплект на Ziaja Cupuacu .Марката е полска и от няколко години все повече навлиза на  нашия пазар.
Малко повече информация за марката:

Козметика Ziaja съществува на пазара вече 20 г. Основател на тази полска козметична марка е фармацевтът Зенон Зиая, който решил да стартира производството на наистина квалитетна козметика, която да се грижи за кожата и едновременно с това да бъде ценово достъпна за всички жени.
Козметика Ziaja е богата на активни натурални съставки, като например козе мляко, роза, жасмин, краставица, невен, алое, лайка и какаово масло.
Сред предложенията на марката Ziaja ще намерите продукти с грижа към кожата на лицето и тялото, като например дневни и нощни кремове, продукти за почистване на кожата, регенериращи и хидратиращи маски, продукти за борба с бръчките, млека за тяло или душ-гелове. 
 
Комплекта който аз избрах съдържа :душ гел на кристали 500 ml ,душ балсам 300 ml , дневен и нощен крем за лице 50 ml.Комплекта беше на промоция и реших да го пробвам ,цената на комплекта е малко над 10 лева.



Ще започна първо с Ziaja Cupuacu кристален душ-гел и сапун за вана.
 
 
Нямам вана и го ползвам като душ гел.Първото което прави впечатление са блестящите частици в продукта. Леко, но пестеливо той почиства кожата на цялото тяло и й придава необходимата хидратация.Има лек аромат ,който не се задържа дълго след душ.


Ziaja Cupuacu подхранващ дневен и нощен крем за лице с регенериращ ефект
 
 
Комбиниран крем,който може да се ползва и като дневен и като нощен.Има лека текстура,попива бързо ,аромата на мен ми идва силен,но аз предпочитам козметиката ми за лице да е с много лек аромат или без аромат.
 
 

Ziaja Cupuacu душ-балсам за лице, тяло и коса
 
 
Оставих за последно продукта който ми беше най - интересен от комплекта,балсам подходящ за лице,коса и тяло. Първо го пробвах като балсам за коса ,както е описано от производителите да се ползва за коса.Резултата беше плачевен,едвам го отмих от косата и след това беше наелектризирана и хвърчаща.
След това го пробвах като душ крем за тялото....не съм впечатлена .
Интересен като описание продукт,но пълно разочарование за мен,може и аз да съм сгрешила в метода на употреба,но не ми допадна резултата от него.



1 коментар: