неделя, 31 март 2019 г.

Bourjois Paris спирала за вежди


Привет :)

Това май е първата статия в която ще пиша за продукти за вежди.Последните няколко години дебелите плътни вежди са доста актуални .Все по често виждам жени и млади момичета с изрисувани не естествено дебели вежди и 99% от тях са в еднаква форма ,естествено модерна и актуална за момента.
Трябва да призная,че тази мода на дебели и нарисувани вежди(независимо дали с молив,или са перманентни) на мен никак не ми харесва.Преди години бяха модерни много тънки като конец вежди,тогава за мен също беше нелепо и неразбираемо защо масата жени следваха модата на тънките вежди без оглед на това отиват ли на лицето.

Никога не съм променяла формата на веждите ми само почиствам с пинсета излишните косъмчета .Ползвам безцветна спирала за вежди,която да "укроти" няколко косъмчета които никога не застават така както трябва.


 
 
Това е една от любимите ми спирали за вежди.Няма цвят,много лесно разресва и оформя косъмчетата на веждите в желаната форма.За разлика от повечето спирали за вежди на пазара тази има голяма гъста четка,която е много удобна от масово използваните супер малки и редки четки,които наслагват много продукт,и с тях не може прецизно да се среши и оформи.
 
 

 
 
Реших да пробвам и оцветен вариант на спиралата за вежди.Избрах цвят 03,бих го определила като светло кафяв,подходящ за блондинки и за жени със светло кестеняви коси. Четката е същата както и тази на прозрачната спирала,туша е много силно пигментиран и трябва да се внимава при нанасяне да не се прекали.Подчертава много добре и оформя,без да се размазва или разтича през деня.Взех само за проба тази спирала,но определено много ми хареса и ще я подновя като свърши.



 

1 коментар:

  1. Много сте права относно модните тенденции, не всичко отива на лицето.

    ОтговорИзтриване