понеделник, 4 февруари 2019 г.

Nature Republic Collagen Dream 70 Eye Cream


Привет :)

Не отдавна поръчах няколко продукта на Nature Republic,за първи път купувам неща от тази марка,но исках да пробвам различни марки корейска козметика.От опита с корейска козметика до сега съм ползвала продукти на  MIZON,
MISSHA и Innisfree съм изключително доволна.
Наистина има съществена разлика със всякакви марки бяла козметика предлагани на нашия пазар,дори и най-високия клас такава.
 
 
Избрах  Collagen Dream 70 Eye Cream  25мл.
 
 
 Първото ,което ми харесва е по-голямото количество,винаги най-бързо ми свършва крема за около очи,на повечето марки опаковките са по 15 мл.,тази е 25 мл.,което е почти двойно количество.
Това,което не ми харесва е опаковката,не обичам кремове в бурканчета,много по нехигиенични са,налага се да се бърка с пръсти в продукта,което може да го замърси,освен това при ежедневно отваряне може да се замърси и от околната среда.


Консистенцията на крема е лека и пухкава,при нанасяне попива бързо като ,кожата се усеща силно подхранена и овлажнена .Не оставя мазен или лепкав слой.Крема съдържа 70% морски колаген ,очаквах да е по-мазен и ми идва малко лек особено за грижа през нощта.
Леката му кадифена текстура го прави много приятен за нанасяне,има лек нежен аромат,който не се задържа след нанасяне,което много ми харесва,неведнъж съм писала,че предпочитам не ароматизираната козметика особено тази за грижа за околоочния контур.


Ползвам го от скоро и все още не мога да споделя как ще е в дългосрочен план и какъв ефект ще има.Ще допълня статията като употребя цялата опаковка,за да споделя окончателни впечатления.

Няма коментари:

Публикуване на коментар