понеделник, 4 февруари 2019 г.

Batiste сухи шампоани


Привет :)

Неведнъж съм писала колко много грижи полагам за косата си,за съжаление когато генетично косъма е тънък и корените се омазняват бързо да се постигне обем и добър вид на прическата е доста трудно.
Сухите шампоани са чудесни за тази цел.Всеизвестен факт е ,че не е препоръчително косата да се мие всеки ден,но при тънка коса и корени които се омазняват в рамките на 1-2 дена сухите шампоани могат да бъдат много удобни за привеждане на косата в добър вид.В никакъв случай сухия шампоан не може да замести измиването с класически шампоан и вода.
Аз мия косата си 2 пъти седмично,използвам сух шампоан между миенетата когато сметна,че има нужда.
Освен,че почиства и освежава косата сухия шампоан придава плътност и обем.Разделям косата на кичури и пръскам в корените на разстояние от 15-20 см.След това масажирам леко скалпа и корените на косата,чакам около 5 мин. разресвам косата и я оформям.

Ползвала съм почти всчики предлагани на нашия пазар марки сухи шампоани,общо взето вършат една и съща работа.Почти не намирам разлика между ефекта.Единствения по различен е Batiste Beautiful Brunette.

Ще започна с него :
Batiste Beautiful Brunette Сух шампоан за кестеняви коси 
 
 
Това е единствения по-различен сух шампоан ,който съм ползвала .Най-голямата разлика е ,че не оставя бели следи както другите сухи шампоани.Оцветен е в светло кафяв цвят и след нанасяне стои много естествено,без никакви следи.
Както се вижда и от първата снимка вече съм се запасила с още една опаковка от него.






Другия сух шампоан който имам в момента е Batiste Fresh Сух шампоан с лек свеж аромат
 
 
Това също е продукт,който съм ползвала и преди,поднових го заради лекия и свеж аромат.Той е класически сух шампоан в бял цвят,но ако се масажира добре след нанасяне и се разреши хубаво косата не оставя бели следи.Аромата му е много свеж и се задържа часове в косата.





Няма коментари:

Публикуване на коментар