понеделник, 6 май 2013 г.

Крем за лице Regal Skin Lux


Тази година ще направя 30 и последната годна започнах да ползвам кремове за лице и за около очи които да спомагат забавянето на появата на първите бръчки.
Крема който искам да ви покажа е от луксозната серия на  Regal  Skin Lux  ,регенериращ крем за лице за интензивна хидратация с растителни стволови кледки от арган.Освен това в състава си имамасла от Макадамски орех,бадем и жожоба.Добавена е и висока концентрация на хиалуронова киселина ,която хидратира кожата в дълбочина и запазва влагата по-дълго време.
Сподер указанието на етикета крема трябва да се ползва сутрин и вечер,аз го ползвах само вечер.
Първото което много приятно ме изненада когато отворих кутийката е малката лъжичка,както и в други статии съм писала подържам много дълъг маникюр и бурканчетата с крем не са ми удобни,но с тази лъжичка проблема ми беше решен :).
Крема е за всички типове кожа,консистенцията ми е лека и приятна,необходимо е малко количество за да се намаже лицето и шията.Аз го ползвам вече повече от месец и е малко под половината - много е икономичен.
Аромата на крема е страшно хубав,прави кожата мека и свежа,без да я омазнява.
В заключене мога да кажа,че е продукт който много ми хареса:)
Цената на крема е около 22 лева,от същата серия има и около очен крем ,който също мисля да пробвам :).







Няма коментари:

Публикуване на коментар