петък, 24 май 2013 г.

Автобронзант Balea



Моята кожа е много светла ,трудно придобивам тен и много бързо тена ми пада.В началото на месеца през няколкото почивни дни около великден успях да посъбера малко тен :).Знаех,че до седмица ще се обели затова си потърсих автобронзант.Последно бях ползвала такъв продукт преди 3-4 години и с изненада разбрах,че част от фирмите са спрели производството на автобронзанти.
Първо потърсих в аптеките и след като не намерих се насочих към ДМ.По препоръка на консултантката в магазина си взех  автобронзант Balea .Цената е 5 лева.
Консисенцията му е като на лосион за тяло,нанася се лесно и попива бързо.Нанасям го вечер след баня ,като ексфолирам тялото само 1 път седмично.Аромата му е много приятен.
След два дни вече има видим резултат-кожата леко потъмнява.След 3 седмици ежедневно ползване до сега не ми се случи да станат петна някъде по тялото,тена става равномерен и естествен.



5 коментара:

  1. А има ли аромат? Ползвала съм доста автобронзанти досега, доста съм доволна от този на Гарние, но ужасяващата миризма ме отблъсква :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има много лек и приятен аромат.

      Изтриване
    2. И аз го имам, но на мен ароматът не ми допада

      Изтриване
    3. Все пак е и до вкус :),както и при парфюмите не всеки допада различен аромат ;).

      Изтриване
  2. взех си го и ще чакам резултатииии

    ОтговорИзтриване