събота, 25 май 2013 г.

Спирала за мигли Golden Rose Maxim eyes


Преди няколко дни си купих тази спирала по гореща препоръка на няколко приятелки.
Цената е 3,99лв.Четката е силиконова ,много е удобна за нанасяне ,не взима прекалено много туш ,което на мен ми допада.
Ефекта не е точно търсения от мен ,но пак ми хареса,аз предпочитам спиралата максимално да разресва миглите и да дава голяма плътност.Тази спирала  е с по едра четка и ги прави на малки плътни снопчета,което може би щеше да ми седи по-добре ако имах по гъсти и плътни мигли:).
Като издържливост се представя много добре,не се размазва и не се рони.














2 коментара:

  1. Mnogo golqma razlika ima sus spiralata,moite migli vse se slepvat i ne gi dokarvam tolkova gusti.
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен тази спирала също ми ги прави слепени на снопчета,харесва ми ефекта ,но аз искам да има и плътност ,както при тази спирала http://tediata.blogspot.com/2013/04/golden-rose-infinity-lash.html

      Изтриване