понеделник, 6 май 2013 г.

Флуид за лице bioderma sebium mat fluide matifiant



От доста години пробвам различни продукти за лице които да се борят с лъщящата т-зона .Досега съм ползвала продукти от ниския и средния ценови клас,наскоро реших да пробвам и по висок клас медицинска козметика.Спрях се на bioderma след като ми дадоха да пробвам тестери на 2 техни продукта и ми харесаха.
Купих си комплект за смесена и мазна кожа който съдържа крема   bioderma sebium mat 40 мл. и bioderma-sebium gel mousant-200ml.Цената на комплекта беше 27 лева,отделно цената на всеки от продуктите е около 25 лева в зависмост аптеката.
Първо искам да напиша моите впечатление за крема.Консистенцията му е много лека,по скоро като флуид,ма лек аромат и е нужно малко количество за да се намаже лицето.Веднага след нанасяне кожата се матира ,за първи път попаднах на крем който наистина е идеална основа за грим .Крема е много лек и оставя освежаващо и леко усещане на лицето,досега не съм попадала на крем за лице или флуид който да нося през деня ,но този ми пасна перфектно :).
Друг плюс за мен е опаковката-в тубичка е ,което е много удобно за жени като мен които подържат дълъг маникюр-не се налага да ровя в бурканчета и половин доза да попада под ноктите ми :).




Ето и измиващия гел от комплекта:


  


2 коментара:

  1. Здравей! И в крайна сметка употребата на флуида намали ли себума?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Привет :),Нанасям флиуда всяка сутрин след като си измия лицето с гела ,моментално матира и през деня кожата ми наистина се омазнява по бавно.Ползвам крема вече над 2 месецеца и съм много доволна,това е най хубавия дневен матиращ крем на който съм попадала.След като ми свърши мисля да си взема същия но в цвят:).

      Изтриване