събота, 1 февруари 2020 г.

Сухи шампоани Batiste


Привет :)

Днес когато пиша статията навън е почти пролетно време,температурата е над около 15 градуса,цял ден е ясно и грее слънце,доста нетипично време за края на Януари.Статията реших да напиша преди 2-3 седмици когато времето съвсем не беше такова,беше доста студено и най-вече много мъгливо ,често през целия ден.
Работата ми е такава,че цял ден съм навън и влажното мъгливо време се отразява наистина ужасно на косата ми.Косата ми е тънка ,без обем и плътност и каквито и усилия да съм положила да бъде в добър вид всичко приключва 20-30 мин след като излезна в мъгливото време.Моментално се слепва и изправя,още на 2-рия ден след като съм я мила изглежда все едно не е мита с дни.Губи всякакъв обем ,буквално седи като залепена по скалпа и то на клечки .Не мога да я мия всеки ден тъй като първо започва да пада и изтънява още повече,второ защото е дълга и отнема време докато изсъхне(не ползвам сешоар ,пак в името на това да е здрава).
Дебелите якета и качулки още повече допринасят да се наелектризира и оплита.

Спасение намирам в сухите шампоани ,ползвала съм повечето предлагани на пазара марки.Винаги имам поне два вида налични,но покрай ремонтите последния месец не бях обърнала внимание ,че ми е останал само един ,който свърши в най-неподходящия момент.Затова реших да се запася с цели три броя на Batiste от онлайн магазин за козметика и оригинални парфюми.

Долу ще ви покажа всеки един ,ефекта им е един и същ-освежават моментално косата,благодарение на тях може косата може да изкара още един ден без да се мие.Абсорбират излишното омазняване и придават обем.Основната разлика е в цвета,повечето сухи шампоани са с бял цвят,което при по-тъмни коси може да личи.Аз не се боядисвам ,косата ми е тъмно руса,но въпреки това предпочитам оцветените сухи шампоани.
Прилагам снимки на които пръснах на ръката за до се види добре разликата в цвета.










В заключение искам да подчертая,че този тип продукти не са подходящи за ежедневна употреба и не заместват измиването на косата с шампоан,може да ги ползвате за да отложите миенето на косата за един ден,но задължително вечерта трябва косата да се измие със шампоан.

Няма коментари:

Публикуване на коментар