неделя, 2 юни 2019 г.

Collistar Special Normal And Dry Skins


Привет :)

Неведнъж съм писала колко много грижи полагам за кожата си,тъй като е смесена и проблемна се налага да ползвам доста разнообразни продукти.
Повечето продукти които ползвам са за смесена ,мазна и проблемна кожа.Обръщайки огромно внимание на грижата за лицето,често забравям грижата за кожата на врата.Както добре знаем той първи издава възрастта .
Ползвам тоник за лице вжедневно след като премахна грима и измия лицето с вода и подходящ измивен продукт обтривам лицето с тампонче напоено с тоник.Той премахва всички отатъци от грим и замърсявания.Ползвам Sebamed дълбоко почистващ тоник за лице,който не е подходящ за кожата на врата и деколтето,тъй като я изсушава много.

Ето защо се спрях на Collistar Special Normal And Dry Skins


Обожавам козметиката на Collistar ,не съм ползвала този продукт до сега,но нямах съмнение,че ще ми хареса.

Ето какво обещават производителите:

Тонизиращият продукт Collistar Special Active Moisture ще помогне за изчистване, хармонизиране и освежаване на вашата кожа.

Характеристики:
избавя кожата от нечистотии и мазнини
оставя кожата фина, свежа и сияеща
освежава и озарява

Състав:
без алкохол

Начин на употреба:
Нанесете върху козметичен тампон и с кръгови движения прилагайте по лицето.


Моите впечатления:

Години наред бях забравила за тоника като козметичен продукт,преди няколко месеца приятелка ми подари тоника на Себамед и с изненада открих ,че въпреки старателното почистване на лицето с други продукти  след това с тоника се отстраняват още замърсявания по кожата.Започнах да го ползвам при ежедневното почистване на лицето .

Ползвам тоника вечер след като съм премахнала грима и измила лицето,врата и деколтето със измивен гел и вода.Нанасям на памучно тампонче и обтривам врата и деколтето с което отстранявам остатъците от грима и замърсявания.

Има много лек ненатрапчив аромат,успокоява и хидратира кожата,като същевременно с това я почиства.Много е икономичен.

1 коментар:

  1. Тоникът за лице е наземеним помощник в грижата за кожата. След употреба кожата ми е перфектно почистена.

    ОтговорИзтриване