неделя, 9 юни 2019 г.

Грижа за краката


Привет :)

Лятото е вече тук и е време да извадим отворените обувки и сандали .Трябва да се погрижим и за нашия педикюр,което далеч не включва само лакирането на ноктите.Нанасянето на лак е всъщност последния щрих завършващ педикюра ни.
Трябва да се погрижим първо кожата на краката и стъпалата да е в добро състояние.

Това с което винаги започвам аз е вана на краката,имам от години масажираща ваничка за педикюр,има 2 режима на работа :масаж с балончета и леко вибриране.
Трябва да призная,че в началото като ми я подариха си мислех,че това ще е един уред,който ще виси в шкафа и няма да ползвам,оказа се че е страхотен.Особено след тежък работен ден лекия вибриращ масаж действа страшно релаксиращо.Зимата я ползвам и когато усетя,че се разболявам,слагам гореща вода и морска сол,лятото я ползвам веднъж на 2 седмици с хладка вода и ароматни соли.



Естествено след ваната идва ред на подходяща козметика.
Ще започна с един крем за който съм писала,много го харесвам и гледам винаги да го имам наличен.
PNP део крем за крака

Сатенено сухо усещане с уникален гладък ефект. 

Този крем притежава изключително силни овлажняващи и омекотяващи свойства, благодарение на маслото от ший, съдържащо се в него. То хидратира и стяга кожата, образува защитен слой, който я предпазва от неблагоприятни външни влияния, възвръща свeжестта й, оставяйки я мека, гладка и еластична. 

Кремът е обогатен с многофункционален дериват на млечната киселина, цинков окис – противовъзпалителен и успокояващ агент, витамин Е - мощен антиоксидант, глицерин. В състава на крема има и сетивен подобрител от растителен произход, който абсорбира излишната мазнина и влага, оставя лек пудрен филм върху кожата и е с кадифен сензорен ефект.

 Food ness скраб за крака


До сега не съм ползвала нищо на марката,непозната ми беше.Приятелка ми подари този скраб и крем за загрубяла кожа на марката.
Скраба е с много свеж аромат ,има леко ексфолиращ ефект,но за ежедневна употреба е добре.През летния сезон ползвам почти всеки ден скраб за стъпалата,тъй като кожата ми става доста груба.

Food ness крем за загрубяла кожа


Ето това е кремчето за което споменах по нагоре,то е специално за грубите участъци .Според упътването трябва да се нанася сутрин и вечер върху местата с груба кожа и след 7 дневна употреба ще има ефект.
Аз го ползвам от 4 дни като стриктно нанасям сутрин и вечер,засега не виждам ефект,но съм на половината от препоръчаното от производителите време след което да има ефект.
Ще редактирам поста и ще напиша допълнително ефективен ли е.

Няма коментари:

Публикуване на коментар