неделя, 9 септември 2018 г.

Nuxe After Sun Шампоан за след слънце за коса и тяло


Привет :)

В края на лятото искам да ви споделя голямото ми откритие в шампоаните за това лято :Nuxe After Sun Шампоан за след слънце за коса и тяло .
Още в началото на лятото косата ми се "побърка" ,започна да се омазнява още по-бързо-вечер в мия и още на другия ден до обяд е вече мазна в корените,стои направо на клечки,краищата пък стават сухи и хвърчащи.Купих няколко шампоана в опит да намеря подходящ,след като се затрупах с 5-6 бр. шампоани от които ефекта беше отново мазна,сплескана коса без обем с хвърчащи наелектризирани краища се отказах да купувам повече.Помолих в няколко аптеки за тестери ,защото наистина пръснах куп пари и накрая си ползвам шампоаните като душ гелове или като течен сапун.Пробвах над 10 вида шампоани от тестери и отново същия резултат.
Вече наистина се отчаях какво се случва и се замислих да правя хормонални изледвания.

Приятелка ми беше подарила Nuxe After Sun Шампоан за след слънце за коса и тяло ,но го пазех за лятната ваканция.Един ден ровейки в шкафа където го бях прибрала и забравила ми хрумна да го пробвам,работата ми е такава,че по-голяма част от деня съм навън и реално косата ми е винаги пусната и изложена на слънце.
Замислих се,че аз лятото трябва да ползвам слънцезащитни и за косата през целия сезон,не само на лятната почивка.


Целогодишно ползвам слънцезащитни продукти за лицето,лятото ползвам най-високия фактор ежедневно,но за защита и грижа след слънце за косата не съм се замисляла до сега.
Така или иначе имах този шампоан реших и него да пробвам....и о чудо!Оказа се прекрасен продукт,още след първото ползване преобрази вида на косата ми,нямаше го това бързо омазняване,нямаше наелектризиране и сухи хвърчащи краища.
Ползвам само него вече над месец ,мия косата 2 пъти седмично и е почти наполовина.Ползвам го само за косата,макар,че го дават подходящ и за тяло.


Има типичната за шампоаните консистенция,нужно е по-голямо количество за измиване на косата.Единственото което не ми харесва в него е аромата,типичния за Nuxe аромат ,който има сухото им олио,парфюма и ароматната свещ.Този аромат масово е много харесван,но на мен ми идва силен.Аромата му се задържа часове в косата ми.

Цената му е около 20лв.,този както писах ми го подари приятелка,но съм много доволна и проверих колко струва за да си го купя отново.Хубавото е ,че сега в края на летния сезон го има намален на 15 лева и ще мога да се запася.

Няма коментари:

Публикуване на коментар