четвъртък, 6 септември 2018 г.

Lavera organic wild rose


Привет :)

Днес искам да ви разкажа за няколко прекрасни продукта на Лавера с био дива роза.Никога не съм била фен на аромата на розата,но тези три продукта буквално преобърнаха мнението ми.Толкова нежен и деликатен аромат на роза до сега не съм усещала в който и да е козметичен продукт.

Ето какво съдържа красивата торбичка:
подхранващ душ гел с био дива роза
подхранващ лосион за тяло с био дива роза 
дезодорант-ролката SENSITIVE
пакетче билков чай роза


Първо ще започна с пакетчето чай от роза

За първи път пробвах чай от роза,дори не знаех,че розата се пие под формата на чай.Направих го в любимата ми голяма чаша за чай ,запарих както е указано 5 мин.По принцип пия чая без да го подслаждам ,така усещам истинските аромати и вкусове.
Чая от роза ме изненада много ,много приятно,има разкошен нежен аромат на роза ,много фин вкус и е леко сладникав.Истинска наслада за сетивата.
Не съм голям фен на чая,но определено ще потърся да си купя сушен цял цвят от роза и ще продължа да си правя чай редовно,много ме впечатли аромата и вкуса.


След ароматния чай реших да си направя спа вечер у дома изпълнена с аромат на роза.
Влезнах да си взема душ и пробвах душ гела с био роза





Малко повече информация от производителите:



С био дива роза
Измива нежно


• За кадифено мека кожа
За кадифено мека кожа
Нормална кожа

Подхранващ душ-гел lavera с био дива роза с нежни плодови екстракти и неустоим нежен аромат. Съдържащите се нежни повърхтностно активни съставки нежно почистват кожата. За кадифено мека кожа.
NATRUE-сертифициран продукт
С био растителни съставки от собствено производство
Веган
Душ гела има наистина страхотен нежен аромат,който остава в цялата баня след душ.Прави по-малко пяна от стандартните душ гелове,което е типично за натуралните продукти.Измива кожата много добре,без след това да има чувство за опъване.
След освежаващия душ пробвах лосиона за тяло


Повече информация от производителите:

С био дива роза
Ултра хидратиращ ефект
За кадифено мека кожа
За нормална към суха кожа

Подхранващият лосион lavera хидратира и омекотява с екстракт от био дива роза и ценни съставки като слънчогледово масло и розова вода. Подхранващата формула се абсорбира бързо и осигурява интензивна дълготрайна хидратация. Нежният цветен аромат глези сетивата.

NATRUE-сертифициран продукт
С био растителни съставки от собствено производство
Веган

Много приятен лосион за тяло с нежен и ненатрапчив аромат на роза .Консистенцията е лека и се нанася лесно и бързо,попива почти веднага,без да лепне.Хидратира много добре .
Накрая пробвах и дезодоранта-ролка
Ето повече информация и за него:



С био оризово мляко
Без алуминиеви соли (ACH)
24-часова защита
За чувствителна кожа
Позволява на кожата да диша

Дезодорант-ролката SENSITIVE осигурява дълготрайна 24-часова защита, интензивно подхранва, предпазва от изсушаване и възпаления чувствителната кожа.

NATRUE-сертифициран продукт
С био растителни съставки от собствено производство
Веган
Трябва да призная,че съм много приятно изненадана от ролката,по принцип имам проблем с потенето под мишниците и ползвам специализирани много силни и за съжаление вредни продукти против потене.Никога не съм посягала към продукт без алуминиеви соли,тъй като съм ги смятала за прекалено слаби за мен.Тази ролка се оказа доста добра,справя се толкова добре както и ролки и стикове съдържащи алуминиеви соли,а наистина огромния и плюс е ,че е с доста чист състав.
След всички процедури в моята спа вечер с аромат на дива роза се почуствах наистина отпочинала и заредена.Преоткрих розата и занапред ще разгледам и за други продукти с роза,голяма грешка,че съм ги подминавала до сега,но явно не съм попадала на качествени продукти с аромат на роза.Нежен,мек и деликатен аромат,истинска наслада за сетивата,единствено съжалявам,че нямах още едно пакетче чай ...още един ароматен чай би бил перфектния завършек на спа ритуала ми у дома.

Няма коментари:

Публикуване на коментар