неделя, 12 август 2018 г.

Bioderma Sebium Gel Moussant 500 мл.


Привет :)

Много пъти съм писала,че предпочитам малките разфасовки козметични продукти,тъй като кожата или косата ми привикват е първоначалния ефект постепенно намалява,или защото нуждите на кожата ми се променят според сезона,или просто защото ми омръзват.
Ето ,че има и изключения,много малко са продуктите които купувам повторно,още по-малко са тези които купувам в още по-големи разфасовки.
Искам да ви покажа любимия ми измивен гел за лице Bioderma Sebium Gel Moussant .Може да се закупи почти от всяка аптека или магазини за козметика онлайн.

За първи път пробвах   Bioderma Sebium Gel Moussant преди пет години,беше като подарък към крем за лице .Още тогава много ми хареса и периодично когато няма нищо ново и интересно на пазара което искам да купя съм го подновявала.Предлага се в няколко размера опаковки: 200 мл.,100 мл.(обикновено като подарък към друг продукт или в комплект),45 мл. (много удобен при пътуване),взимала съм всичките видове и ето ,че най накрая дойде време и на най - голямата опаковка от 500 мл.

Повече за продукта :

Биодерма Себиум Мусант Ежедневен Измиващ Гел / Bioderma Sebium Gel Moussant на популярната френска марка Bioderma е почистващ продукт, който осигурява ежедневна грижа за хигиената на мазна, комбинирана кожа, както и към тази, склонна към акне. Може да се използва за лице и тяло. Sebium Gel Moussant е подходящ както за юноши, така и за възрастни. Гелът по­чиства нежно ко­жа­та, редуцира производството на излишното количество се­бум и предотвратява разширяването на порите. Изклю­чи­телни­ят комплекс Fluidactiv ко­ри­ги­ра и ре­гу­ли­ра ка­чество­то на се­бума. Патентова­ни­ят ес­тествен комплекс D.A.F. по­ви­ша­ва прага на кожната по­но­си­мост. Не драз­ни ко­жа­та и очите и може да се използва и като пяна за бръснене. Продуктът не съдържа парабени, сапун и оцветители. Няма аромат и не изсушава кожата. Хипоалергенен е и некомедонен. 


Тъй като в гела няма абразивни частици е подходящ за употреба с електрическа четка за измиване на лице.С тази четка е необходимо по-малко количество,тъй като буквално една капка прави обилна пяна и е напълно достатъчно за да се измие цялото лице.







Разбира се не е нужно задължително да се ползва с четка за лице.Може да се нанесе с ръце или с гъба.Преди да си купя четката на Ремигтън го ползвах с коралово гъба,която като се намокри става много мека и с една - две капки от гела се получава обилна пяна.












Bioderma Sebium Gel Moussant измива много добре кожата на лицето,без да я пресушава и след това да има чувство на опъване.Може да се ползва сутрин и вечер,аз го ползвам обикновено само вечер,когато забележа,че състоянието на кожата ми се влоши(тоест започнат да се появяват пъпки,да се омазнява повече) започвам да го ползвам 2 пъти на ден .
Много е икономичен,особено ако се ползва с коралова гъба или с четка за лице.

Няма коментари:

Публикуване на коментар