събота, 4 август 2018 г.

Маски за лице Balea


Привет :)

Преди няколко дни влезнах в DM за да потърся пилинг за лице,не намерих това което търсех,но си тръгнах с няколко от маските дози на Балеа.
Писала съм и преди,че много харесвам продуктите на Балеа,ползвала съм доста от тях и почти няма някой който да ме е разочаровал.Освен това са и доста изгодни като цени.
Маските за лице съм купувала и преди,но последните месеци не съм купувала никакви маски,тъй като бях натрупала няколко големи кутии отворени и исках да ги привърша.
Сега имам само две отворени маски ,които са вече под половината и като минах покрай маските на Балеа реших да се запася с няколко.
Предпочитам малките разфасовки козметика,така не ми писва даден продукт и мога по-често да пробвам нови неща.
Маските са разделени на две дози,аз разделям едната доза за две ползвания.Едната доза е 8 мл. и ми стига перфектно за две нанасяния.

Балеа дълбокопочистваща 3 минутна маска
Първо пробвах нея,тъй като до сега не бях я купувала.Определено много ми хареса,много лека консистенция,нанася се лесно и се отмива лесно с помощта на  гъба за лице и хладка вода.След употреба кожата е като полирана,без да има абразивни частици прави кожата гладка и много мека.



Балеа почистваща маска за лице 

Следващата която пробвах е тази ,почистваща маска с бяла глина и цинк,но и обогатена с хиалуронова киселина и млечни протеини.Тази маска е с малко по-гъста консистенция,нанася се лесно .Отмива се лесно с  гъба за лице и топла вода.След употреба кожата е леко матирана и освежена.


Балеа маска с кал от мъртво море

Тази маска съм взимала неколкократно,подходяща е за проблемна кожа.Нанасям я само в Т-зоната и на брадичката,където кожата ми е с разширени пори и несъвършенства.Консистенцията и е гъста и след като засъхне се отмива малко трудно с гъба за лице и топла вода.
Почиства , матира и успокоява прекрасно кожата.Товва е една от любимите ми маски за лице.


Балеа маска кърпа с активен въглен

Напоследък станаха много модерни този тип маски и на пазара има какви ли не марки.Не бях пробвала маска кърпа до сега,винаги са ми изглеждали неудобни,но все пак реших да се"прежаля ".В опаковката има една маска за еднократна употреба,материята е като много мека тънка кърпа напоена в активните съставки на маската.Лесно се слага на лицето ,не се размества и не се отлепва.След употреба лицето не се мия а остатъка се втрива с масажни движения.
Със смесени чувства съм към тази маска,сякаш след употреба усещах кожата като опъната и пресушена.


Балеа маска за лице против бръчки

Все още не съм я пробвала,ще допълня впечатленията си след като я тествам.


Няма коментари:

Публикуване на коментар