неделя, 20 май 2018 г.

Мицеларна вода Nivea MicellAIR Skin Breathe Expert 400мл


Привет :)

Още преди няколко години открих мицеларните води и от първата ни "среща" се превърнаха в един от любимите ми козметични продукти.Мицеларната вода е най-ефективния продукт за премахване на грим,необходимо е минимално количество от продукта и обикновено един памучен тампон ми е достатъчен да премахна грима и на двете очи.

Не съм привърженик на дадена марка,обичам да пробвам различни.Въпреки това няколко години ползвах само розовата вода на Биодерма и тази на Ла рош .Забелязах,че повечето козметични марки започнаха да предлагат мицеларни води и започнах да експериметирам в търсене на по-добра и на по-изгодна цена.

За моя радост открих доста сполучливи мицеларни води на много приемлива цена,като последен пример мога да посоча Garnier Мицеларна вода за лице за чувствителна кожа .,Справя се отлично с премахването на грима,без да дразни кожата около очите,без да люти или щипе.

Открих и доста разочарования  ....и да се върна към продукта който е тема на статията ми.


Ето какво обещава производителя:


Мицеларна вода Nivea MicellAir Skin Breathe Expert премахва дори и дълготраен грим и спирала, без да оставя следи. Само за външна употреба. Съдържа екстракт от черен чай. За всеки тип кожа. Без парфюм.

Затрудняваш ли се да премахнеш дълготрайния си грим бързо и без остатъци от продукта върху деликатната си кожа? Открий силата на новата NIVEA MicellAIR ® Expert Make-up Мицеларна вода за отстраняване на многослоен грим, която ефективно премахва дълготрайния грим и спирала. 

Случвало ли ти се е да не можеш бързо да премахнеш дълготрайния си грим? Открий новата NIVEA MicellAIR ® Expert Make-up Мицеларна вода за отстраняване на многослоен грим, препоръчана от гримьори**. Иновативната формула с MicellAIR® комплекс и екстракт от черен чай действа като магнит, като ефективно премахва дълготрайния грим и спирала. Благодарение на това, мицеларната вода ефективно и внимателно почиства лицето, очите и устните, като същевременно предпазва миглите. Без изплакване. Без триене. Без остатъци от грим или мазен филм. Кожата ти е чиста, изглежда здрава и красива.
Иновативна формула с MicellAIR®комплекс и екстракт от черен чай
Ефективно премахва дълготрайния грим и спирала
Ефективно и внимателно почиства лицето, очите и устните, предпазва миглите
Без изплакване, без триене, без остатъци от грим и мазен филм
Препоръчва се от гримьори
0% остатък*
* От грим и мазни остатъци – потвърждава се от 89% от потребителите, използвали продуктите. Тестът е проведен сред 100 жени, за период от 1 седмица.
** 8 от 10 препоръчват серията MicellAIR Expert. Изследването е проведено в Германия сред 86 участника. 


Това са щедрите обещания на производителя,подкрепени с още по - щедра медийна реклама,за съжаление аз също се подлъгах да я купя,още повече,че беше и на промо цена.
Определено това е една от най слабите мицеларни води ,които съм ползвала,ако с друга ми е необходим един памучен тампон за отстраняване на грим напоен с мицеларна вода ,то с нея ползвам три и пак не е премахнала грима от очите ми.За справка ползвам черен молив за очи и спирала,която НЕ е водоустойчива.Не ми се мисли ако трябва да почистя с тази мицеларна вода по-тежък грим....вероятно ще ми е нужен един пакет памучни тампони.
След почистване с мицеларна вода винаги мия лицето си с почистващ гел за лице и изплаквам обилно.Дори и след измиване пак остава от спиралата и тъмни кръгове под очите.

За сравнение с мицеларните води на Гарниер,Биодерма,Клоран и Ла рош никога не е било така,един памучен тампон ми е достатъчен за премахване на спиралата и след като измия лицето с почистващ гел и вода вече няма и остатък от спирала и молив.Спиралата и молива които ползвам са едни и същи.

В заключение :

наистина съм много разочарована от новата мицеларна вода и не бих купила отново.Цената не е висока,но все пак са пари буквално хвърлени в боклука,тъй като не ми върши работа и трябва да си купя друга.Изисква дълго време на "накисване" на миглите с памучен тампон,доста търкане след това и накрая тъмни кръгове под очите.По косъмчетата на миглите остава от спиралата и много трудно се почиства.

Определено не бих я препоръчала.

Няма коментари:

Публикуване на коментар