събота, 21 октомври 2017 г.

Балсами за устни


Привет :)

Одавна замислям да напиша статия за балсамите за устни.Това е продукт без който не оставам,винаги имам поне три и повече.Устните ми много се напукват и ползвам балсам ежедневно през цялата година.Пробвала съм почти всички марки предлагани на пазара.Сега ще ви споделя от кои съм доволна.

Започвам с най-добрия балсам за устни който съм открила до момента- Nuxe Reve de Miel Ultra Nourishing Lip Balm. 

Започвам с него защото наистина е уникален продукт според мен.Цената му на пръв поглед е висока-около 20 лв.,но предвид количеството 15 мл. и колко е икономичен реално не идва толкова скъп. Nuxe балсам за устни с мед обещава 8 часова защита на Вашите устни. Балсамът съдържа предимно био пчелен восък и био розова вода и се топи върху устните ви. Розовата вода има антисептично и антибактериално действие, а пчелният восък подхранва в дълбочина.С неустоим вкус на сладък бадем и мед. Без лепкав и мазен ефект.

Както се вижда от снимката още не съм приключила старата опаковка и вече съм се заредила с нова.
Единствения недостатък на този балсам е опаковката0бурканче.Трябва да се бърка с пръсти,което е много нехигиенично и никак не ми харесва.Именно заради това този балсам ползвам само у дома,където мога да си измия ръцете преди употреба.

Следващия е Nuxe Reve de Miel стик за устни

Слагам го на второ място в моята класация.Много добър балсам,но не толкова колкото този в бурканчето. Nuxe Reve de Miel е компактен, но мощен овлажняващ балсам за устни с мед и слънчогледово масло.Ползвам го основно зимния сезон когато съм навън.Причината да избера него е заради удобната форма стик.Много по-удобна за ползване навън в сравнение с балсама в бурканчето.Цена около 12 лв.

Следващи в класацията са балсамите ба Cien

Много приятно съм изненадана от балсамите на Cien.Tова е марка на Лидл ,преди няколко месеца взех да пробвам едно ,признавам си доста предубедена предвид цената около 2 лв.Оказа се,че са доста добри и определено си заслужават да се пробват,не са толкова добри колкото горните два,но за тази цена се справят чудесно.

Балсама е с лек едвам доловим аромат,което на мен много ми допада,никак не харесвам силно ароматизирани .Консистенцията му също е лека,има малки блестящи частици,които придават нежен блясък на устните.Трябва да се внимава с количеството което се нанася,ако е повече устните придобиват син отенък.
Единственото което не ми допада е ,че трябва да се бърка с пръсти  за да се вземе от продукта.Цена около 6лв.

Nivea балсам за устни
 Този балсам е голямо разочарование за мен,изобщо не може да се справи със сухите и напукани устни.Оставя перлен блясък,който при напукани устни стои ужасно.Ползвах го малко,само у дома,жал ми е да го хвърля почти цял,определено няма да повторя тази покупка-цена около 5лв.

Балсам Ice Age Lip Balm.

Естествено взех балсам и за моето дете.Може да се поръча от магазин за  козметика онлайн .Любимото  му филмче е ледена епоха и затова избрах този балсам.Малкия много се зарадва и естествено реши,че ще го носи в училище където успя да го загуби още на първия ден и така и не успя да го пробва.Няма нужда да ви казвам каква голяма драма настъпи когато го потърси и не го намери в джоба на якето.

1 коментар:

  1. Аз също като теб не оставам без балсам за устни. Дори само в чантата си имам 2-3. Силно ти препоръчвам балсамите на Орифлейм - Нежна грижа, гарантирам ти, че ще се влюбиш в тях. :)

    ОтговорИзтриване