събота, 21 октомври 2017 г.

LAVERA Basis Sensitive серия Q10


Привет :)

Днес искам да ви покажа и разкажа за няколко чудесни продукта ,които ми подариха преди около три седмици.Пристигнаха в красив бяла торбичка със сатенена панделка,ето и какво имаше вътре:


Хидратиращ нощен крем за лице,хидратиращ крем за ръце,Хидратиращ дневен крем-две мостри по 1мл.,Хидратираща и изглаждаща маска.
Всичките са от серията на Лавера  Basis Sensitive  Q10.

Ще започна с крема за лице:

Още на първата вечер го отворих и пробвах,тъкмо ми беше свършил нощния крем за лице.Ето малко повече информация от производителя:
Нощният крем против стареене с коензим Q10 тонизира кожните клетки и подпомага регенерацията им докато спите. Финните линии и бръчките са видимо намалени и кожата е снабдена с интензивна грижа и дълготрайно овлажняване.

С био масло от ши, био жожоба и коензим Q10
Омекотява и стяга кожата
NATRUE-сертифициран продукт
С био растителни съставки от собствено производство
Веган
pH: 5,0-5,5

Ценното растително масло от жожоба се грижи интензивно за кожата 
Коензим Q10 възстановява клетките и дава нова енергия. Спомага способността на кожата да се регенерира и намалява ранните следи от стареене

Моите впечатления:
Много богат крем ,след нанасяне кожата се усеща силно хидратирана и подхранена.Ползвам го вече почти 3 седмици всяка вечер,тъй като кожата ми е смесена и проблемна се притеснявах как ще се отрази по-тежък крем.За щастие въпреки богатата текстура не запушва порите .Като цяло съм много доволна,единственото което не ми допада е по-силния аромат,но аз по принцип предпочитам козметика която да не е ароматизирана.
Следващия продукт е крем за ръце:
Малко повече информация от производителя :
Формулата съдържа ценни съставки като био бадемово масло, био масло от ши и био масло от жожоба, които възстановяват кожата и я хидратират в дълбочина. Създаден специално за нуждите на сухата кожа.

осигурява дълготрайна хидратация
с био бадем и био масло от ши
попива мигновено
NATRUE-сертифициран продукт
С био растителни съставки от собствено производство
Веган.
 Моите впечатления:
Първото което много ми хареса е разфасовката-малка тубичка идеална за носене в дамска чанта.През есенно-зимния период ръцете ми стават много сухи ,ето защо винаги имам крем за ръце в чантата ,в колата  и трети у дома.Точно както обещават производителите това кремче попива много бързо,без да оставя мазен слой.Текстурата е богата и веднага след намазване кожата на ръцете е мека и гладка.Ползвала съм и други кремове за ръце на Лавера и много ги харесвам.

Маската за лице :

Малко повече информация от производителя:
При редовна употреба на маската с коензим Q10 изглажда бръчките и намалява тяхната дълбочина. Предпазва от преждевременното стареене и свободните радикали.
NATRUE-сертифициран продукт
С био растителни съставки от собствено производство
Веган
pH: 5,0-5,5
С био жожоба, био алое вера и коензим Q10
Изглажда кожата
Намалява бръчките в дълбочина
Все още не съм пробвала маската.Планирам утрешния неделен ден да се отдам на козметични глезотии и да си направя маска на лицето и косата.Ще споделя впечатления след като я пробвам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар