събота, 13 юли 2013 г.

Пясъчен лак Perfect S58

  

Още когато си купих първите пясъци
преди около половин година ,станах голям фен на този тип лакове.Първите пясъчни лакове които пробвах бяха на Опи  ,от април месец чух слухове ,че по бюджетни марки ще пускат пясъчни лакове и зачаках с нетърпение :)
Ето че доста след като бях дочула че Perfect ще пускат пясъчни лакове на пазара най накрая пуснаха.Когато за първи път видях палитрата останах очарована от многото свежи и летни цветове .За съжаление в палитрата липсва бял и цвят слонова кост пясък,нооо ше го преживея-определено има много други цветове които ми харесаха.
Първия който купих беше  S73 -много ярък и красив розов неон .Следващата ми покупка беше S58,това е най харесвания от мен цвят,но не го намерих веднага.За моя изненада има разлика в двата цвята и като покривност и като пясъчен ефект  . S73 е с много силен пясъчен ефект и покрива на един слой,издържа ми две седмици без никакви забележки и без да покривам с топ лак,S58 пробвах за първи път днес-трябваха му два слоя да покрие добре,за съжаление пясъчния ефект не е така силен,но пък цвета е уникален :).
Вече съм се убедила ,че уникалните цветове са неуловими на снимка-този не прави изключение.Доста си поиграх да снимам на всякаква светлина,но точно реални цвят не успях да уловя...:(.На живо цвета е много красив розово-оранжев неон.




     

Няма коментари:

Публикуване на коментар