неделя, 21 юли 2013 г.

Крем за около очи Bioderma Sensibio eye



След като свърших последния си околоочен крем  Bioderma Sensibio eye  беше следващия заплануван .Спрях се на него първо защото имам няколко от продуктите на марката  и съм много доволна от всички,второ заради многото положителни отзиви за този крем .
За мо0й късмет попаднах и на промоция:).При закупуване на крема получаваш 100 мл. мицеларна вода подарък.Много добра промоция-особено за мен,защото това ми е любимата мицеларна вода и я ползвам ежедневно:).
Ето какво обещава да направи Bioderma Sensibio eye :

Ползвам го ежедневно от както съм го купила,пробвах да го сложа сутрин,но въпреки леката му текстура ми идва мазен,предполагам за по-студените месеци няма да ми мазнее,но за летния период го ползвам само вечер.Мойта кожа е смесена и през горещите летни дни ми дори най леките около очни кремове ми натежават,за нормална кожа би бил перфектен.
Както казах го ползвам ежедневно всяка вечер ,нанесен преди да си легна и когато вече времето не е толкова топло никак не ми натежава,напротив .След измиване кожата леко ми опъва и веднага след като го нанеса става мека и спокойна,няма никакво дразнене или щипане (както ми се случи при друг околоочен крем който също се води за чуствителна кожа).
След нанасяне усещам кожата си хидратирана и успокоена.Много ми харесва,че няма никакъв аромат,консистенцията е много лека ,лесно се размазва и е икономичен.  Дали ще заличи финните бръчици ще споделя след като употребя цялата тубичка,но и да не се справи с тях достатъчна ми е хидратацията и това че намалява подпухналостта около очите :).
Като заключение мога да кажа,че много ми харесва .

 


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар