четвъртък, 11 юли 2013 г.

Essence - Soft Touch Mousse - Фон дьо тен мус.


Днес направих малък козметичен пазар :).Първото което си купих е Essence - Soft Touch Mousse - Фон дьо тен мус. номер 02.Моята кожа   е смесена и каквито и фон дьо тен  да съм пробвала ми е идват тежък и ми омазнява кожата .
За мойта кожа търся продукти които да са леки и да матират. Essence - Soft Touch Mousse - Фон дьо тен мус. е с много  деликатната текстура, придава на лицето нежен и естествен вид, като позволява на кожата да диша свободно.Аз го нанесох с пръсти ,усещането е на копринена мекота,моментално след нанасяне кожата става матирана.Не тежи на лицето и не омазнява.
Муса е в много красиво стъклено бурканче,което малко затруднява взимането от продукта ,тъй като съм с много дълги нокти :).



   

1 коментар:

  1. Имах този фон дьо тен преди време и въобще не останах доволна..ужасно стоеше на лицето ми,бръшляно,изкуствено..
    Но все пак се радвам,че на теб ти е харесал! :)
    http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване