неделя, 1 декември 2019 г.

Bourjois Twist Up The Volume & Bourjois Eye Catching


Привет :)

Писала съм доста пъти за спирали за мигли,в ежедневието си не обичам силен грим,но миглите държа да са максимално подчертани.Не съм фен на изкуствените мигли и затова залагам на грижа за мойте мигли и на избор на качествена спирала за мигли.
Не робувам на определена марка,ползвала съм спирали от най-ниския до най-високия ценови клас.Много харесвам спиралите на Ланком,наистина с тях се постигат чудесни резултати,а именно дълги,обемни и подредени мигли.Цената им обаче съвсем не е толкова чудесна-около 60 лв.
От средния ценови клас най-доволна съм от Bourjois .Ползвала съм няколко техни спирали,но неизменно имам в козметичния си несесер Bourjois Twist Up The Volume.




Много обичам тази спирала,ползвала съм всичките и разновидности,но тези двете са ми любими.Четката е силиконова със среден размер и с едно завъртане може да стане по-гъста .Позволява прецизно нанасяне ,наслояване за постигане на драматичен обем.Подрежда миглите перфектно без да ги слепва.
През деня не се рони,не помръдва до вечерта когато реша да я махна.Отстранява се много лесно с мицеларна вода или двуфазен лосион.
От средния ценови клас за мен това е една от-най добрите спирали за мигли.Цената и е около 25 лв.,често я пускат на промоция и може да се намери на цена13-14 лева,което е много добра цена предвид качеството.
Препоръчвам я с две ръце и ще продължавам да я купувам.





Тази спирала на Bourjois  ползвам за първи път,това което ме привлече да я тествам е първо марката ,както писах по горе доволна съм от спиралите на Bourjois .Другото което ме привлече е опаковката,на капачката има релеф на коте,самата опаковка е голяма и красива.
Четката е с косъм,доста голяма ,леко извита в едната част.


Има доста туш ,колкото и голям опит са имам с различни спирали с тази ми беше трудно.Предпочитам спирали със силиконови четки и ползвам по често такива,може би за това с тази четка ми беше трудно да се справя.Четката захваща прекалено много туш,трудно ми беше да нанеса равномерно и да подредя прецизно миглите.
Пробвах я няколко пъти,но крайния резултат не ми хареса,ще и дам още няколко пъти шанс,но определено не бих я взела отново.

Няма коментари:

Публикуване на коментар