събота, 28 септември 2019 г.

Biosilk Volumizing Therapy Farouk Systems Group


Привет :)

Доста често съм споделяла колко много грижи полагам за косата си,за съжаление имам тънка ,много бързо омазняваща се в корените и суха в краищата коса.Няма никакъв обем и каквато и прическа да се опитам да направя не се задържа повече от час-час и половина.Ползвала съм много различни шампоани,маски,балсами  ,спрей за обем,пудра за обем...и все още съм в търсене на "моя" продукт.
Дори да открия продукт за коса от който да съм доволна,след време ефекта му намалява и се налага да търся нов.Ето защо предпочитам малките разфасовки,количеството хем е достатъчно да се пробва няколко пъти,хем ако не ми допадне не ме е яд ,че съм купила пълноразмерен продукт.

Днес искам да ви покажа един чудесен комплект на  Biosilk  Volumizing Therapy  Farouk Systems Group .


Комплекта включва шампоан за обем,балсам за обем,серум за коса и пудра за обем на косата.
Цената му беше повече от добра -23 лв.на промоция .Освен,че както вече казах количествата са подходящи за тестване няколко пъти,също този сет е изключително подходящ за пътуване.


Да разгледаме продуктите един по един.

Volumizing Therapy Shampoo BioSilk


Ето какво обещават производителите:

Ако косата ви е тънка не забравайте да пробвате професионалния шампоан за придаване на обем ВioSilk. Специализираният състав на формулата Hair Volume Complex добавя желаната лекота и пухкавост на прическата и я прави блестяща, приятна на допир и лесна за оформяне.

Оризовите протеини успешно запълват кухините в структурата на косъма, подсилват го и ефективно предпазват от увреждане. Копринените протеини придават невероятна гладкост, мекота и улесняват разресването. UV филтрите защитават от вредното въздействие на слънчевата светлина.
Шампоанът за обем е продукт, тестван многократно, напълно безопасен, без парабени. Можете да го използвате всеки ден

Volumizing Therapy Conditioner Biosilk


Ето какво обещава производителя:


Този великолепен продукт е част от изцяло обновената серия Volumizing Therapy на Farouk Systems Group – Biosilk. Моментално уплътнява косъма, като същевременно го овлажнява и подхранва силно. Предотвратява заплитенето на косата. Придава на фината коса здравина и обем.

Съдържащите се в балсама оризови протеини възстановяват силата и обема на косата, а копринените протеини проникват дълбоко в косъма за подхранване, блясък и здравина. UV филтър предпазва цвета от избледняване и косата от увреждане от слънчевите лъчи.

Продуктът не съдържа парабени, сулфати и вредни съставки. Не премива и не пресушава косата. Подходящ е за всеки тип коса, вкл. суха и изтощена.

Употреба: Нанесете балсама на влажна коса. Нежно масажирайте с длани. Изплакнете добре с хладка вода

Silk Therapy Lite


Ето какво обещават производителите:

Регенериращ серум за коса
Ултра лека възстановяваща грижа
С формула с натурална истинска коприна, богата на аминокиселини
Увеличава силата, устойчивостта и жизнеността на косата, без да я утежнява
Косата изглежда по-мека, гладка, защитена и контролируема
Идеална за фина и тънка коса

Biosilk Volumizing Therapy Texturizing Powder


Ето какво обещават производителите:

Biosilk Volumizing Therapy Texturizing Powder 15g е  пудра   на базата на млечни протеини и копринени протеини, идеална за осигуряване на обем на косата. Този прах съдържа основни съставки за възстановяване на обема на косата:
 - оризови протеини,
- растителни комплекси, 
- копринени протеини, които проникват в косата, за да създадат невероятен блясък,
 - UV филтри, които абсорбират вредните лъчи на UV, за да защитят косата. 
Без парабени. Не е тестван върху животни.
 
Начин на употреба:
На суха коса нанесете върху корените, разпределете праха в косата с върховете на пръстите си или гребен. Индикация: За да се осигури обем и текстура на косата

Моето мнение :

Първо комплекта си заслужава само заради цената,само серума за коса е на стойност почти колкото целия комплект,пудрата за коса е в пълен размер.Шампоана ми стигна за 4 измивания на косата,доволна съм като цяло от него но не е нещо изключително.

Балсама ми стигна само за два пъти,много ми хареса,след него косата е мека,оформена и наистина придава лек обем.Определено балсама бих купила в пълен размер.

Серума за коса нанасям на влажна коса само в краищата,много е икономичен,както се вижда на снимката почти не личи да е ползван а реално съм го ползвала 4-5 пъти вече.Много ми хареса и той ,хидратира сухите краища на косата,приглажда без да утежнява и омазнява косата.

Пудрата за коса...това е продукт с който така и не мога да се "разбера".Ползвала съм такива пудри и на други марки,но след тях косата ми стои някак лепнеща и усещането не ми е приятно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар