събота, 23 декември 2017 г.

Parfimo christmas gifts


Привет :)

Преди няколко дни малко преди настъпването на коледните и новогодишните празници получих изненадващо обаждане от куриерска фирма,че имам пратка.Изненадах се,тъй като не съм поръчвала нищо и не чакам пратка.Оказа се ,че е подарък от сайта Парфимо с който си сътруднича повече от година и купувам маркови парфюми и козметика.

Първото което ме впечатли е красивата кутия ,ето какво имаше вътре:




Прекрасни ръчно изработени свещи в два аромата подходящи за сезона и създаващи празнично настроение.Обожавам ароматни свещи и редовно си купувам и паля у дома.Ето защо много се зарадвах като видях какво има в кутията,много ми хареса опаковката и картичка,аз самата винаги се старая много когато поднасям подарък,освен да избера подходящия подарък,да го опаковам красиво .

Моментално намерих място у дома и запалих едната свещ.Сложих я на масата до ръчно изработените от мен и детето ми коледни топки.Тъй като и аз обичам да правя сама украса за дома,реших,че ръчно изработените свещи ще стоят най-добре до ръчно изработена украса.


Благодаря на Парфимо за стилния подарък,пожелавам на целия ви екип весели и светли празници,много здраве,успехи и късмет през новата година :).

Няма коментари:

Публикуване на коментар