неделя, 26 ноември 2017 г.

Nuxe Melting Cleansing Gel & Lumene Bright Touch Clarifying Toner


Привет :)

Днес искам да ви покажа два продукта ,които ползвам от месец.Първия е Nuxe Melting Cleansing Gel за нормална и комбинирана кожа.
 Предпочитам измиващите продукти за лице които ползвам да са под формата на гел,без абразивни частици в тях.За почистване на лицето вечер ползвам електрическа четка и заради нея избирам продукти които са под формата на гел.


За първи път ползвам този измивен гел за лице.Ползвала съм доста от продуктите на марката  Nuxe и ги харесвам като цяло,ето защо реших да пробвам и този почистващ гел.

Ето какво обещава производителя:

Нукс почистващ и дегримиращ гел, за лице и очи. За нормална към комбинирана, чувствителна кожа.

Подсилено успокояващо и омекотяващо действие. Перфектно отстранява замърсяванията, остатъците от грим и мъртвите клетки. Предпазва кожата от изсушаване. Оставя кожата чиста, омекотена и нежна на допир.

Богата кремообразна текстура.

Активни съставки - флорална вода от цветовете на роза Дамаскена, алантоин, растителен глицерин, кокосови производни, макадамово масло.

Без парабени. С физиологично pH. Без сапун. Некомедоногенен. Дерматологично и офталмологично тестван.

94% активни съставки от растителен произход.
► Вода от цветове на роза Дамасцена: с успокояващо и омекотяващо действие
► Макадамово олио: предпазва кожата от изсушаване
► Алантоин: успокояващо, омекотяващо и регенериращо действие
► Растителен глицерин: хидратира кожата
Производител - Франция.

Начин на употреба: Нанесете малко количество от Почистващия гел върху влажна кожа. Нежно масажирайте с върховете на пръстите, посредством кръгообразни движения. Отмийте обилно с вода.



Личните ми впечатления от продукта:

Консистенцията му е по-гъста от тази на други измивни гелове за лице ,които съм ползвала.Аромата е малко силен за моя вкус,както неведнъж съм писала не харесвам силно ароматизирана козметика,а  козметиката на  Nuxe е  с доста силни аромати почти като парфюми,което е единствения и минус за мен.
Гела не се пени,което изисква да се използва по-голямо количество.На снимката ясно се вижда колко количество ми е нужно за едно измиване,за сравнение с друг пенещ се гел  необходимото количество е 3 пъти по-малко.По принцип първо почиствам грима с мицеларна вода,след това измивам лицето,пробвах да измия лицето без да съм махала грима(грима ми включва спирала и пудра за лице),гела определено не можа да се справи с премахването на грима,наложи се след това да го доизчистя с мицеларна вода.
След употреба кожата остава мека и не се усеща никакво опъване.
Със смесени чувства съм към този продукт,може би защото съм свикнала с гелове които правят обилна пяна.

Втория продукт е Lumene Bright Touch Clarifying Toner


Не съм ползвала тоник за лице от години ,някак забравих за този тип продукти.Пробвах вече няколко неща на Lumene и ми допаднаха,ето защо реших да пробвам и този тоник за лице.
След като вечер отстраня грима и измия лицето нанасям малко количество от тоника на памучен тампон и обтривам лицето и шията,като избягвам зоната около очите.След употреба усещам кожата наистина много добре хидратирана,не оставя лепкав слой.
Много приятен продукт и икономичен,за месец ежедневно ползване съм изхабила по - малко от 1/3 от продукта.


Няма коментари:

Публикуване на коментар