събота, 29 октомври 2016 г.

Versace Crystal Noir

  


Привет :)
Престраших се да напиша тази статия и да споделя колко съм полудяла по един аромат,че се презапасих да имам за дълго време .


Парфюма е добре познатия Versace Crystal Noir .


Малко информация за него :


Като сребристи падащи звезди и искрящи черни диаманти, Crystal Noir очарова със своята неповторимост, с уникален стил. Лансиран от дизайнерската къща на Versace през 2004 година, този парфюм е въплъщение на висшата мода. Ослепително чувствена, завладяваща експлозия на гардения е началното ухание на аромата. Есенция от тубероза играе поддържащата роля, а амбра създава сладостен, гладък ефект, като коприна по кожата. Резултатът е разкошен и същевременно свеж, като прохладен нощен въздух, наситен с искрящи лунни светлинки. Изящното флаконче е увенчано със стилен черен диамант. Crystal Noir е съвършеният аромат за изискани дневни поводи и опияняващи романтични вечери.


Трудно ме завлядява аромат.Има много парфюми които ми харесват,но само два аромата досега са успявали толкова да ми влезнат под кожата,че да полудея по тях.
Първия беше любов от пръв поглед преди повече от 10 години,става въпрос за Gucci Rush 2 ,дълги години бях с този парфюм,обожавах го просто.Аромат сякаш създаден за мен.Изведнъж изчезна от пазара и следващите години не успя да ме завладее никой друг аромат.
С Versace Crystal Noir не беше любов от пръв поглед,бях го помирисвала преди време,но не го бях пробвала - голяма грешка.
След като реших да го пробвам ,само след час вече разбрах че съм намерила новия мой аромат :).

Прекрасен секси,завладяваш и женствен аромат.Носи ми усещане за лукс и топлина - сякаш аромата те обгръща като луксозен шал от мека и нежна материя.Особено подходящ за по студено време.
За съжаление аз усещам аромата само около час -два, а искам да го усещам постояно....за целта съм си купила няколко флакона.
Един 90мл .ЕДТ,един 5мл.ЕДТ и 50 мл.ЕДП,
Наскоро си взех и един комплект 50 мл. ЕДТ с лосион за тяло и душ гел.Май само разфасовка от 30 мл ми липсва :)
Има разлика в аромата на ЕДТ и ЕДП .ЕДП е по мек аромат,харесвам и него,но определено ЕДТ ми допада повече.




Няма коментари:

Публикуване на коментар