събота, 29 октомври 2016 г.

Elie Saab le Parfum




Привет :)

Напоследък ме е завладяла парфюмна лудост...след доста време безусловна любов към един единствен аромат който изчезна от пазара и след това се завърна,но вече не същия аз започнах да търся нова любов.

Взимам си парфюмни миниатюри или малки разфасовки ,освен,че самите малки шишенца са ми ужасно сладки,така не влагам големи средства,а имам възможност да понося парфюма и да видя как ще ми седи аромата .

По същество за Elie Saab le Parfum :





Първо малко за самата марка .
Елие Сааб е ливански моден дизайнер, роден през 1964 година и известен с вечерните си рокли, които много известни личности избират за червения килим. Той е самоук моден талант. Интересът му към шиенето се проявява още на 9-годишна възраст, когато вече прави дрехи за сестрите си. След време започва да продава своите творения на жените от квартала.


Първият парфюм на дизайнера носи простото име Le Parfum. Той е описван като сияен, сладострастен, пристрастяващ.Появява се по рафтовете на магазините през 2011 година. 


Ароматна комбинация
Ароматната композиция се отваря със свежа, слънчева целувка от портокалов цвят. Сърцето е представено от нотки на жасмин, придаващи сладострастие и елегантност на коктейла. Базовите бележки се разгръшат с кедър, пачули и мед.




Определено аромата е различен от другите парфюми които имам.Реших да пробвам на сляпо поръчвайки го ,без да съм го тествала преди това .Поръчах го от тук .Никога до сега не съм имала парфюм на марката.
Разфасовка от 10мл. с пулвелизатор,което е страшно удобно.
Много сладък аромат в началото,като ясно усещам меда.Определено е парфюм за любителите на бели цветя и мед.Доста траен аромат,усеща се ясно в продължение на часове.
Деня в който го носих две колежки ме попитаха кой е аромата.



Няма коментари:

Публикуване на коментар