неделя, 1 декември 2013 г.

Балсам и маска за коса RUBELIA Macadamia oil


Наскоро попаднах на тази серия на Рубелла - RUBELIA Macadamia oil.Първото което ме привлече да погледна продуктите беше приликата в дизайна на опаковките с Macadamia Natural Oil    - това е марка професионална козметика за коса.Разликата в цените на двете марки е драстична,цената на балсама и маската на Рубелия беше около 4 лв.,а цената на продуктите на   Macadamia Natural Oil е пъти по-висока.
Освен маската и балсама от същата серия има шампоан за суха коса,крем за ръце и крем за лице,незнам дали е пълната гама продукти,но това е което видях в аптеката.
Въпреки ниската цена маската много ми хареса,ползвала съм малката и на Macadamia Natural Oil ,трябва да отбележа че не намирам съществена разлика освен в цената.И двете маски са силни и много подходящи за суха коса( аз слагам само в краищата на косата,тъй като в корените косата ми е мазна).Маската на RUBELIA Macadamia oil омекотява ,придава жизненост и блясък,но отнема част от обема на косата.Аромата и е сладникав ,не се задържа дълго след измиване.




Балсама все още не съм ползвала,но реших да го включа в публикацията и в последствие когато имам впечатление от него ще допълня.





Незнам серията нова ли е,но не открих никаква информация за нея в официалния сайт на Рубелла.Не открих изобщо никаква информация в интернет за тази серия.
Това което мен ме привлече да я погледна и пробвам е приликата
а в опаковката с опаковките на  Macadamia Natural Oil  чиито продукти съм ползвала и много харесвам.
Ето една снимка на двата продукта на Рубелия и олиото за коса на   Macadamia Natural Oil  за да видите приликата в дизайна за който говоря.

  







11 коментара:

  1. Интересно. Може ли да напишеш съдържанието. Аз пък онзи ден купих балсам от Лидл и с изненада открих, че съдържа масло от макадамия. Днес го пробвах - добре хидратира, подхранва и омекотява. Даже на малката косата се разреши от раз (с мнооого къдрава коса е). Останах много доволна и изненадана от този балсам

    ОтговорИзтриване
  2. Ще направя снимка на съдържанието

    ОтговорИзтриване
  3. Определено са се възползвали от чужд дизайн :(
    Имам крем за ръце - ако ти попадне, можеш ли да сравниш аромата му с маската? Доста силен ми дойде този на крема и ако маската е със същия, не бих я взела.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Видях крема но не съм го отваряла да го помириша,дори да е същия аромата този от маската не се задържа върху косата ,не повече от час-два.

      Изтриване
  4. Rubelia и Rubella май са различни марки, затова и няма информация за тази серия на сайта на Рубела.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Виж какво пише на опаковката "производител - Рубелла бюти "

      Изтриване
  5. С тази си статия вие ставате съучастник в престъпните действия на непочтена българска компания ... Това е България, за съжаление.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С тази статия изразявам моето мнение за продукт който съм си закупила!Този продукт е пуснат на пазара и свободно може да се закупува,дали комппанията е престъпна иили непочтена незнам,но да ме наричате съучастник е просто смехотворно.
      Това е моя блог и имам правото да пиша за каквото реша и да изразя мнението си!С отговора си не защитавам компанията а собственото си мнение и право да го споделя.В блога си съм вложила много време ,старание,желание и това е "мойто си местенце" и днес ако реша ще напиша статия за това колко пъти на ден яде котката ми или колко обичам да шофирам ...

      Изтриване
  6. Какъв е грамажа на маската за коса на Рубела? Изглежда ми малка, около 150гр?

    ОтговорИзтриване