вторник, 30 април 2013 г.

Възстановяваща маска за коса Alwerde


Преди около два месеца си купих тази маска на Алверде за възстановяване на косата.Както съм писала в други статии съм много доволна като цяло от продуктите на марката които съм пробвала с малки изключения  - този продукт е едно от тях.
По етикет маската е предназначена за изтощена и накъсана коса,съдържа екстракт от грозде,масло от авокадо и жожоба.Мойта коса е със бързо омазняващи се корени и сухи краища.Маската нанасях по дължина на косата без корените,
Първото което не ми хареса е това,че трябва доста голямо количество за да се разнесе по косата,а опаковката е малка - 100мл.За дълга коса като мойта стигна за около 4-5 нанасяния.
Другото което не ми хареса е ,че след отмиване вместо да омекоти косата я направи по твърда ,сякаш съм сложила фиксиращ продукт,от което краищата изглеждат още по сухи и се заплитат много повече.
Определено с този продукт не се "разбрахме" и няма да повторя покупката.





Няма коментари:

Публикуване на коментар