събота, 18 август 2018 г.

Mascara Med XL Volume Спирала за обем и растеж на миглите


Привет :)

Спиралата за мигли е част от ежедневния ми грим,най-важната част.В ежедневието слагам малко пудра,черен молив за очи и спирала.Не обичам тежък грим ,но обожавам дълги и обемни мигли.Пробвала съм много спирали от най - ниския до най - високия клас.Винаги имам поне 4-5 налични спирали които са отворени и ползвам.Миглите ми са къси и редички,ето защо наистина съм много претенциозна към спиралата .

Открила съм няколко спирали с които постигам ефекта който искам и последната година и половина купувам тях и нямам желание да експериментирам с други.Нямах интерес към Mascara Med XL Volume Спирала за обем и растеж на миглите и не смятах да я купувам.Отидох в аптеката за да си купя Бонилаш тъй като ми беше свършил и там ми предложиха промоция ,Бонилаш + спиралата на цена 57 лева.
Отделно само Бонилаш е 57 лв.,Mascara Medе 23лв.,при тази промоция реално спиралата излиза като подарък и затова я взех.


Оказа се че Mascara Med е от производителите на Бонилаш,което ми дава надежда,че ще е ефективна от към растеж на миглите.Бонилаш ползвам над година и съм много доволна.За съжаление месец след като се спре употреба миглите се връщат към старата си форма.


Нещото което много ме изненада е като отворих спиралата и видях четката.Четката няма нищо общо с показваната по тв реклама и със сниманата в рекламните брошури.

Това е четката показана на брошурата:
 Това е четката на спиралата:





Както се вижда добре от снимките в рекламата четката е от косъм и няма извивка,а в действителност е силиконова и има извивка в края.За мен това не е проблем,тъй като предпочитам силиконови четки,но не е редно да има такава разлика в рекламата и реално в продукта.


Ползвам спиралата от една седмица и ще споделя мнение само за това как е като спирала,за растеж ще допълня в статията след поне 6 седмици.
Както показах четката е силиконова,голяма с гъсти реснички.Туша е гъст ,няма миризма.
Четката не ми е удобна,извивката която има нещо не ми допада и не можем да се разберем.Доста опит имам със всякакви четки и слагайки спирала почти никога не се случва да се нацапам с туш,при тази обаче е неизбежно,колкото и да внимавам доста се цапам по клепача.След това се налага да чистя с клечка за уши,което леко ме изнервя.
Производителя обещава 7 пъти повече обем....не може да стане категорично с тази спирала.Подходяща е за лек ежедневен грим,при напластяване започва да сплъстява и да стават малки топченца по миглите.
Ако търсите спирала която да даде наистина обем тази определено няма да свърши работа.
Свалям я лесно с мицеларна вода или мицеларно мляко.


Надявам се да има ефект за растежа и ще продължа да я ползвам като база са спирала и над нея да слагам друга с която да постигна желания обем.

Ето как стои на моите мигли,от месец и половина не съм ползвала Бонилаш и в момента са такива каквито са ми....редички и къси.

Без спирала:


С един слой Mascara Med 

С два слоя Mascara Med

Няма коментари:

Публикуване на коментар