четвъртък, 19 януари 2017 г.

Bonilash серум за мигли - действа ли?



Привет :)

Както много пъти съм писала имам слабост към спиралите за мигли,обожавам,дълги,гъсти и извити мигли.Колкото и да е хубава дадена спирала,все пак основното си остава върху какви мигли се нанася.
За съжаление природата не ме е надарила със кой знае какви мигли,ето защо полагам усилия да ги подхраня и заздравя.Пробвала съм всяка вечер да ги мажа с рициново масло,но не мога да кажа,че имаше кой знае какъв ефект,освен сутрешното подпухване на очите.
Преди време ползвах един серум на виши за зоната около очите и за миглите,от който имаше лек ефект.
Ето тук съм писала за него и съм снимала ефекта при мен :
Купувала съм и различни серуми и спирали от по ниския клас за стимулиране растежа на миглите,ефект и от тях не видях .

Бонилаш забелязах още преди половин година ,когато се появи по аптеките,но цената беше нещото което ме спираше 63 лв.,както и това,че беше нов и нямаше никакви отзиви действа ли наистина.Реших да си го купя миналия месец когато го видях в комплект с огледалце намален на 45 лв.Огледалцето,не е лошо с логото на Бонилаш,реално нямам нужда от него и просто го прибрах в шкафа.



Производителя смело обещава след 6 седмици употреба :

Стимулира растежа на миглите;
Сгъстява и придава обем на миглите;
Подсилва естествения цвят на миглите;
Възстановява, хидратира, подхранва миглите;
Предотвратява прекомерното падане на миглите;
Подходяща грижа след използване на изкуствени мигли;

Основното активно вещество на серума за мигли Bonilash се казва bimatoprost – ефикасен стимулатор на растежа на миглите, който има положителен ефект върху дължината и плътността им, повишава броя на миглите, засилва ги и повлиява положително наситеността на естествения им цвят. Още по-образно: Биматопростът действа директно на корените на миглите. Раздразва фоликула на косъма, активира неговия растеж, удължава живота на миглата и стимулира образуването на нови мигли.

състав



Започнах употребата на Бонилаш на 27.12.2016-тоест към момента вече 3 седмици..Преди нанасяне трябва да се премахне грима,кожата трябва да е суха и чиста.Четката е като четка на очна линия,много удобна да се нанесе в основата на миглите.Серума се нанася само вечер ,не се нанася на долните мигли.Непосредствено след нанасяне усещам леко парене,което отминава за няколко минути,незнам нормално ли е това,нямам други раздразнения.

До момента след края на 3-тата седмица все още не забелязвам ефект,но и все още не очаквам .

ето снимка преди да започна употребата на Бонилаш


След още 3 седмици очаквайте нова снимка и отговор на въпроса действа ли Бонилаш.
...
Редактирам и добавям снимки след 6 седмци употреба на серума:
Както и сами може да видите ефект почти не се забелязва.Продължавам с употребата на серума и ще редактирам статията .



Редакция след 2 години употреба :
Минаха малко повече от 2 години от както ползвам серума за мигли на Бонилаш,мисля,че е достатъчно време да споделя впечатления.Ефект определено има ,но идва бавно при първата употреба на продукта,поне 2 месеца са нужни да се появи видим ефект.Гледайки се ежедневно и гримирайки се ежедневно за мен резултата беше още по-бавно забележим.Най-осезаемо разбрах колко е добър резултата от реакциите на хората около мен,започнах все по чессто да получавам комплименти за миглите ми(никога преди това никой не ги е забелязвал),от време на време ме питах с изкуствени мигли ли съм.
Без спирала не виждам разлика,но моите мигли са къси,редички и много светли,но когато сложа спирала разликата е наистина съществена.

В заключение:

Серума е страхотен,има чудесен ефект и го ползвам ежедневно вече над 2 години.Цената му в сравнение с други серуми е добра,но въпреки това висока - около 55 лв.Дебна когато го пускат на промоция и се запасявам,най-ниската цена на която съм го намирала е 29 лв.,един серум стига за около 4-5 месеца  при ежедневно нанасяне веднъж вечер.
Определено си заслужава.

2 коментара:

  1. Според мен, се забелязва ефект след 6 седмици - не силен, но го има.

    ОтговорИзтриване
  2. Аз го ползвах и съм очарована от резултата.След шест седмици видимо се забелязва удължаване на миглите,а след още една бяха неотразими!Никога не бях се виждала с такива големи мигли!За жалост,грамажа е твърде малък и когато приключих с нанасянето на серума,след два месеца радост,дългите косъмчета паднаха и резултатът беше временен!

    ОтговорИзтриване