събота, 16 ноември 2013 г.

Моята колекция лакове за нокти



Блога ми направи вече годинка ,въпреки заглавието и основната тема в него ....(лакове и декорации) досега не съм показвала моята колекция лакове за нокти.
Хрумна ми да напиша за моята колекция снощи ,когато правих пререждане по повод на прекрасния въртящ стелаж който ми подариха.
При пререждането изхвърлих доста лакове ,няколко отделих да подаря на приятелки и от общата бройка отпаднаха около 60-70 бройки .И тук си идваме на думата...колко са бройките  :))).
До сега само няколко пъти съм броила точно колко лака имам ,от чисто моя любопитство или пък от чуждо :).Сега не преброих точната бройка,но сумата е около 250-300.На някои ще се стори голяма бройка,на някои малка,минах през период в който купувах и купувах ,но от няколко месеца насам купувам много рядко.Взимам нов лак,само ако цвета наистина много ме впечатли  и грабне....с времето и трупането на колекцията все по рядко може да ме грабне някой лак .
Както се вижда от снимките не робувам на марки,имам лакчета от най ниския до високия клас .Много често подарявам част от лаковете които не ползвам,не обичам да трупам.
Голяма слабост са ми всички  блестящи лакчета....глитъри,скейлове,брокати....само да блести и ми ляга на сърцето :).В облеклото съм доста обрана и се придържам към черното и сивото ,ноооо при лаковете съм съвсем друго нещо - там си позволявам да съм цветна и да блестя много :)
Трябва специално място да отделя за моите най най - любими лакове....това са холограмите,значителна част от колекцията ми е заета от тях.Това са лаковете които пазя,ползвам  и не бих се разделила с тях  - ужасно много си ги харесвам.От доста време се каня да направя отделна тема за холограмните лакове,да ги сравня различните марки и цветове които имам.Ще направя такава статия при първа възможност...когато имам свободно време и хубаво слънце,за да може да се види пректасната им холограмна дъга.

Като никога се отплеснах и разписах прекалено много ,винаги се старая да пиша максимално кратко и ясно в статиите ми ,но тук ще ми простите ....все пак това е моето хоби ,моята страст :).







12 коментара:

  1. Страхотен стелаж !, Честито, със сдраве да си го ползваш. А дали знаеш от къде е ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стелажа ми е подарък,обещах да попитам от къде е защото много от приятелите ми се поинтересуваха:)

      Изтриване
    2. Здравейте, да попитам да не сте разбрали къде се продават такива?

      Изтриване
    3. Оказа се ,че е стар стелаж от козметичен магазин-предоставен при зареждане преди години,незнам на коя марка .

      Изтриване
  2. от къде мога да си поръчам лакове RUS

    ОтговорИзтриване
  3. от къде мога си поръчам лакове RUS

    ОтговорИзтриване
  4. Много хубава колекция, Теди :)
    Голяма зарибявка беше в началото и при мен.
    Колко лакове съм подарила, изхвърлила, и все още имам много.
    Иначе и аз рядко купувам.
    Разликата обаче е, че аз много рядко се лакирам вече. Нещо и това ми желание премина.
    Слагам основа, отгоре топ, и край.

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей, а би ли споделила с какви боички правиш декорациите? И ако може и четки? Лаковете също са ми страст и искам да се науча да рисувам, но си нямам идея от къде да започна :)

    ОтговорИзтриване
  6. woooowww доста добра колекция :)))
    www.artennviu.blogspot.com

    ОтговорИзтриване