неделя, 18 август 2013 г.

Крем за лице ISIS Pharma TEEN DERM K



Не ведъж вече съм писала  за козметичните продукти които ползвам за борба с мазната ,лъщяща и склонна към образуване на пъпки и черни точки кожа.Последния крем който си взех е ISIS Pharma TEEN DERM K.Избрах този крем първо заради горещи препоръки от приятелки и от добри отзиви в интернет.Марката    ми беше непозната,когато го потърсих в аптеките се оказа ,че тази марка се зарежда на много малко места.
Крема е 30мл. цената е 27 лв.


Ето данните за крема посочени от производителя:

Крем за лечение на мазна и акнеична кожа.
ПоказанияЛеко и умерено акне.
Начин на приложениеТЕЕN DERM K се нанася сутрин и вечер върху кожата, която е предварително почистена с TEEN DERM GEL.
Състав5-α Avocuta ® 3% (патентована формула, с клинично доказан ефект при лечение на акне), киселини от тамяново дърво - Boswellia Serrata 3% (с противовъзпалително действие), витамин Е 1% (мощен антиоксидант), триклозан 0.2%, цинк (с бактерицидно действие), салицилова киселина 0.15% (с кератолитично действие)
TEEN DERM K е с отлична поносимост и доказан клиничен ефект при дерматологични изследвания!

Ползвам крема ежедневно сутрин и вечер вече три седмици.Консистенцията му е лека,размазва се лесно,цвета му е бял а аромата не мога да го определя ,но не ми допада.След нанасяне кожата веднага е матирана ,това което не ми хареса е че се получава така наречения кир ефект .Идеален е е като основа за грим.
Промяна в кожата си забелязах в края на втората седмица.Лицето ми определено се изчисти и за първи път от доста време нямах нито една пъпчица.Не страдам от акне,но кожата ми е смесена и на местата където е мазна се образуват пъпки и черни точки,особено през горещите летни дни.
Като цяло крема наистина много ми хареса ,щом в тези горещи дни на лятото кожата ми е чиста и матирана аз съм доволна :).








Няма коментари:

Публикуване на коментар