понеделник, 17 юни 2013 г.

Нощен крем за лице за стягане на поритеYves Rocher Sebo specific zero defau



В няколко от предните ми постове пиша за продукти които се борят със смесената кожа ,лъскавината в т-зоната и естествено типичните за мазните участъци на кожата черни точки и големи пори.Това е първия нощен крем за мазна кожа който пробвам,по принцип предпочитам вечер да ползвам крем с антиейдж ефект или изобщо не слагам.
Първото което ми направи впечатление в крема на Yves Rocher Sebo specific zero defau   е необичайният зелен цвят.Крема е с ментов цвят ,аромата му е много специфичен,но не ме бива да определям аромати и няма и да се опитвам да ви го обясня :).Кремчето е много икономично,нужно е много малко количество за да се намаже лицето.Веднага след нанасянето кожата става матирана,това което много ме озадачи е когато си потърках едната буза няколко пъти (несъзнателно докато говорех с мъжа ми) и се образуваха бели топчета- явно има доста талк (ли друг подобен продукт)в крема.След тази случка го нанасях още няколко пъти ,чаках хубаво да попие ,но когато разтрия която и да е част на лицето пак започват да се образуват бели топчета.До момента съм ползвала доста кремове за мазна кожа ,но такъв случай не бях имала и престанах да го ползвам,неприятно ми е това усещане ...все едно съм се напудрила с талк .






 

Няма коментари:

Публикуване на коментар